Grupa J. Walter Thompson promuje nowe połączenie Warszawa-Seul dla Polskich Linii Lotniczych LOT

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Grupa J. Walter Thompson promuje nowe połączenie Warszawa-Seul dla Polskich Linii Lotniczych LOT

Agencja w wyniku wygranego przetargu realizuje dla PLL LOT pierwszy projekt – kampanię nowo otwieranego połączenia Warszawa – Seul.

Grupa J. Walter Thompson opracowała dla nowego połączenia strategię komunikacji na rynek polski, koreański oraz rynki zachodnioeuropejskie. W ramach współpracy merytorycznej do procesu planowania działań włączył się zespół strategiczno-kreatywny z J. Walter Thompson Seul, który wsparł polski team znajomością koreańskiego podejścia do reklamy i lokalnych wartości.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Sprzedażowa kampania promująca atrakcyjne ceny lotów między Warszawą a Seulem wykorzystuje wizerunek przyjaznego robota, który występuje w atrakcyjnych południowokoreańskich kontekstach (m.in. zabytki, jedzenie, technologia).

Pierwszy etap kampanii obejmujący Internet i radio wystartował 22 czerwca. Za strategię, kreację i realizację odpowiada w całości grupa J. Walter Thompson.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij