Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Grupa J. Walter Thompson promuje nowe połączenie Warszawa-Seul dla Polskich Linii Lotniczych LOT

Agencja w wyniku wygranego przetargu realizuje dla PLL LOT pierwszy projekt – kampanię nowo otwieranego połączenia Warszawa – Seul.
O autorze
0 min czytania 2016-07-08

Grupa J. Walter Thompson opracowała dla nowego połączenia strategię komunikacji na rynek polski, koreański oraz rynki zachodnioeuropejskie. W ramach współpracy merytorycznej do procesu planowania działań włączył się zespół strategiczno-kreatywny z J. Walter Thompson Seul, który wsparł polski team znajomością koreańskiego podejścia do reklamy i lokalnych wartości.

Sprzedażowa kampania promująca atrakcyjne ceny lotów między Warszawą a Seulem wykorzystuje wizerunek przyjaznego robota, który występuje w atrakcyjnych południowokoreańskich kontekstach (m.in. zabytki, jedzenie, technologia).

Pierwszy etap kampanii obejmujący Internet i radio wystartował 22 czerwca. Za strategię, kreację i realizację odpowiada w całości grupa J. Walter Thompson.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj