Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

HYUNDAI Motor Poland oficjalnym sponsorem Tour de Pologne

Marka HYUNDAI już drugi rok wspiera Tour de Pologne, tym razem jako Oficjalny Sponsor 73. edycji wydarzenia. Z tej okazji wystartowała akcja specjalna promowana przez HAVAS Sports & Entertainment oraz dedykowana kampania mediowa przygotowana przez Havas Media.
O autorze
1 min czytania 2016-07-11

W tym roku Hyundai zwiększył swoje zaangażowanie w Tour de Pologne i został Oficjalnym Sponsorem Wyścigu oraz klasyfikacji Najlepszy Sprinter. Hyundai wspiera organizatora wyścigu dostarczając flotę 57 samochodów. W jej skład wchodzą modele Tucson, i40, H350, Santa Fe oraz Genesis. Są to nie tylko samochody biorące udział w samym wyścigu, towarzyszące kolarzom na trasie przejazdu, ale także lekkie samochody dostawcze, służące chociażby do transportu niezbędnego sprzętu i wyposażenia. Do dyspozycji organizatorów jest także luksusowa limuzyna Genesis dedykowana gościom specjalnym i VIP.

 Hyundai jest także fundatorem nagrody głównej – zwycięzca 73. Tour de Pologne UCI World Tour stanie się posiadaczem samochodu Hyundai Tucson, a zwyciężczyni Tour de Pologne Women, modelu Hyundai Elantra.

Tucson jest najlepiej sprzedającym się modelem Hyundaia oraz jednym z najlepiej sprzedających się SUVów z segmentu C. Samochód wyposażony jest w nowoczesne i ekonomiczne jednostki napędowe, w tym nowy silnik Diesla 1.7 współpracujący z 7-biegową, dwusprzęgłową skrzynią DCT. Model dostępny jest w atrakcyjnych programach sprzedażowych: Hyundai Abonament, Hyundai Non-Stop Auto, a także specjalnych edycjach GO! oraz Tour de Pologne, nawiązujących do sponsorowanych przez Hyundaia wydarzeń sportowych – Mistrzostw Euro 2016 oraz wyścigu Tour de Pologne.

Wśród nawiązujących do Tour de Pologne działań Hyundaia znalazła się także akcja specjalna „Nakręcamy Projekty” oraz związany z nią konkurs, mające na celu wspieranie lokalnych inicjatyw społecznych oraz promowanie jazd testowych samochodami marki Hyundai.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Głównymi beneficjentami akcji „Nakręcamy projekty” będą aż 3 fundacje charytatywne, a także dealerzy oraz klienci indywidualni. Wystarczy umówić się na jazdę testową dowolnym modelem marki Hyundai w dowolnym salonie marki w Polsce i skorzystać z 5-minutowej jazdy na rowerze stacjonarnym, nakręcając jak największą liczbę kilometrów.

Za zaplanowanie i wdrożenie akcji specjalnej „Nakręcamy projekty” odpowiada bezpośrednio Havas Sports & Entertainment. Za zaplanowanie i zakup kampanii mediowej promującej akcję odpowiada dom mediowy Havas Media. Obie spółki należą do Havas Media Group, wieloletniego partnera marki HYUNDAI.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się