Communication Unlimited przeciwko podróbkom

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Communication Unlimited przeciwko podróbkom

Agencja Communication Unlimited jest partnerem strategicznym odpowiedzialnym za kreację kampanii „Podrobione jest kradzione”- akcji społeczno-edukacyjnej mającej na celu zwrócenie uwagi na kwestie własności intelektualnej w kontekście marek.

Kampania powstała w ramach Superbrands Polska, inicjatywy która jest częścią międzynarodowej organizacji działającej na rzecz brandingu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania zaczęła się 23 czerwca spotkaniem w stacji Mercedes (Marki - Podróbki - Export) - na spotkaniu odbyła się prezentacja raportu dostępnego na stronie Superbrands Polska oraz debata panelu eksperckiego. W debacie wzięli udział: dr Krzysztof Najder (Stratosfera by Deloitte), Paweł Niziński (better. CEE), Andrzej Gołoś (ARC Rynek i Opinia) oraz dr hab. Marzanna Witek-Hajduk, prof. SGH (Szkoła Główna Handlowa).

Kolejne spotkania odbędą się 26 września (Marki - Podróbki - Biznes) oraz 13 października (Marki - Podróbki - Marki własne).

Elementem projektu jest akcja społeczno-edukacyjna, skierowana bezpośrednio do konsumentów (szczególnie tych, którzy już mieli kontakt z podróbkami); obejmie kina studyjne zrzeszone w sieci KINADS (od 24 czerwca) oraz nośniki CityLight AMS (od 1 lipca).

Kampania zaplanowana jest do 13 października.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij