ComPress otwiera dział ComPress Publishing

Nowy dział będzie realizował działania badawcze zarówno dla branży PR jak i innych sektorów. Partnerem ComPress Publishing jest PMR Research. Pierwszym oficjalnym projektem jest czterdziestostronicowy raport „Plany wydatków na PR w polskich przedsiębiorstwach w 2013 r.”.
O autorze
1 min czytania 2013-01-31

– Od dłuższego czasu ComPress to już nie tylko agencja świadcząca usługi Public Relations, ale firma doradcza, której konsultanci świetnie poruszają się m.in. w takich obszarach jak lead generation, projektowanie i wsparcie procesów sprzedaży oraz działalność badawcza. Otwarcie takiego działu było kwestią czasu, który właśnie nadszedł – powiedział Bogdan Biniszewski Prezes Zarządu ComPress S.A..

Odpowiedzialnym za nowy dział jest Adam Sanocki Account Director w ComPress.

– Rozwój nowych technologii i wiążące się z tym zmiany w procesie dokonywania zakupu, przepowiadany „koniec” reklamy oraz kolejne fale kryzysu każą firmom przewartościowywać dotychczasowe podejście do marketingu i PR. ComPress Publishing dedykuje swoje usługi tym, którzy w obecnych czasach chcą optymalnie zarządzać swoimi działaniami komunikacyjnymi w synergii z marketingiem i sprzedażą – powiedział Adam Sanocki z ComPress.

Pierwszym projektem realizowanym przez nowy dział jest czterdziestostronicowy raport „Plany wydatków na PR w polskich przedsiębiorstwach w 2013 roku”. Zawiera on szczegółowe omówienie wyników badań jakie ComPress wspólnie z PMR przeprowadził na próbie 521 polskich przedsiębiorstw z sześciu branż zatrudniających ponad 100 osób. Dodatkowo konsultanci ComPress omówili w nim trendy oraz przykłady zastosowania mediów społecznościowych w działaniach PR oraz rozwiązań wraz z przykładami jakie agencja realizuje w kontekście wsparcia i budowania procesów sprzedaży.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Link do pobrania darmowego raportu.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się