ComPress otwiera dział ComPress Publishing

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
ComPress otwiera dział ComPress Publishing

Nowy dział będzie realizował działania badawcze zarówno dla branży PR jak i innych sektorów. Partnerem ComPress Publishing jest PMR Research. Pierwszym oficjalnym projektem jest czterdziestostronicowy raport „Plany wydatków na PR w polskich przedsiębiorstwach w 2013 r.”.

- Od dłuższego czasu ComPress to już nie tylko agencja świadcząca usługi Public Relations, ale firma doradcza, której konsultanci świetnie poruszają się m.in. w takich obszarach jak lead generation, projektowanie i wsparcie procesów sprzedaży oraz działalność badawcza. Otwarcie takiego działu było kwestią czasu, który właśnie nadszedł – powiedział Bogdan Biniszewski Prezes Zarządu ComPress S.A..

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Odpowiedzialnym za nowy dział jest Adam Sanocki Account Director w ComPress.

- Rozwój nowych technologii i wiążące się z tym zmiany w procesie dokonywania zakupu, przepowiadany „koniec” reklamy oraz kolejne fale kryzysu każą firmom przewartościowywać dotychczasowe podejście do marketingu i PR. ComPress Publishing dedykuje swoje usługi tym, którzy w obecnych czasach chcą optymalnie zarządzać swoimi działaniami komunikacyjnymi w synergii z marketingiem i sprzedażą – powiedział Adam Sanocki z ComPress.

Pierwszym projektem realizowanym przez nowy dział jest czterdziestostronicowy raport „Plany wydatków na PR w polskich przedsiębiorstwach w 2013 roku”. Zawiera on szczegółowe omówienie wyników badań jakie ComPress wspólnie z PMR przeprowadził na próbie 521 polskich przedsiębiorstw z sześciu branż zatrudniających ponad 100 osób. Dodatkowo konsultanci ComPress omówili w nim trendy oraz przykłady zastosowania mediów społecznościowych w działaniach PR oraz rozwiązań wraz z przykładami jakie agencja realizuje w kontekście wsparcia i budowania procesów sprzedaży.

Link do pobrania darmowego raportu.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij