Nowa odsłona Play.pl przygotowana przez Artegence

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa odsłona Play.pl przygotowana przez Artegence

Od kilku dni możemy korzystać już z nowego portalu Play, który został zaprojektowany i wdrożony przez agencję Artegence. Przejrzystość, maksymalne skupienie na user experience oraz prosta i przyjazna ścieżka zakupowa to kwestie postawione przez twórców strony na pierwszym miejscu.

Rynek telekomunikacyjny jest niezwykle konkurencyjny, a klienci wymagający. Przy tworzeniu nowej strony, największym wyzwaniem było przedstawienie obszernej oferty Play w jak najlepszej, przystępnej dla użytkownika formie. Pomimo, że musieliśmy zawrzeć w nim wiele różnych elementów, takich jak telefon i rozbudowana usługa, udało się osiągnąć zaplanowany efekt. Po raz kolejny udowodniliśmy, że jesteśmy leaderem w obszarze digital marketingu. Nowa strona jest nie tylko przejrzysta, ale również nowoczesna i lekka, a co najważniejsze – poprawia doświadczenia klienta i skraca proces zakupu – komentuje Marcin Winkler, head of digital marketing w Play.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Tego typu projekty wymagają ogromnego zaangażowania i kooperacji zarówno zespołu agencyjnego, jak i po stronie Klienta. Przy portalu Play właśnie ta ścisła współpraca obu stron, wspólnie przepracowane dziesiątki dni i czasem nawet nocy zaowocowały tym, że możemy teraz mówić o sukcesie – podsumowuje Mariusz Graca, członek zarządu Artegence.

Artegence jest odpowiedzialna za obsługę Play w kanale digital od 2013 roku. Agencja od wielu lat rozwija swoje kompetencje w szeroko rozumianym user experience, budując wymagające portale dla wielu klientów.

Play, jako niezwykle aktywny na rynku telekomunikacyjnym gracz, wymaga najlepszych rozwiązań technologicznych i kreatywnych, naśladowanych następnie przez konkurentów. Tym bardziej cieszymy się z kolejnego, wspólnie zrealizowanego projektu – dodaje Andrzej Szewczyk, prezes zarządu Artegence.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij