Wystartowała kampania Blachotrapezu „Dachy wielu pokoleń”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wystartowała kampania Blachotrapezu „Dachy wielu pokoleń”

Wystartowała kampania wizerunkowa marki Blachotrapez, producenta pokryć dachowych. Działania promocyjne w mediach ogólnopolskich prowadzone są pod hasłem „Dachy wielu pokoleń” i potrwają do 30 października.

Kreacja w radiu i outdoorze powstała w oparciu o narrację wcześniejszego spotu telewizyjnego firmy. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Chcemy budować nasz wizerunek jako producenta, dla którego najważniejsze są polskie rodziny. Przekaz kampanii oscyluje wokół ponadczasowych wartości, jakimi są relacje międzyludzkie odporne na działanie czasu. Koncepcja spotu radiowego nawiązuje do misji i wartości firmy Blachotrapez, dla której celem jest wytwarzanie produktów najwyższej jakości. Tak, aby dachy ochraniały rodziny przez pokolenia – mówi Norbert Gutkowski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w firmie Blachotrapez.  

Kampania outdoorowa i radiowa potrwa trzy miesiące, spoty można usłyszeć na antenach stacji RMF FM i Radio ZET. Akcja reklamowa skierowana jest przede wszystkim do inwestorów indywidualnych, budujących lub remontujących dom. Kreację spotu radiowego przygotowała Reklamownia Dariusza Chwieruta, layouty outdoorowe – Blachotrapez, za zakup mediów odpowiedzialna była agencja IQ Media.  Wsparcie komunikacyjne zapewnia agencja Sfera Group.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij