Road Shows - 2 miesiące, 5000 osób, 56 imprez Live Marketing Concept

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Road Shows - 2 miesiące, 5000 osób, 56 imprez Live Marketing Concept

Agencja Live Marketing Concept (ICP Group) od kilku lat specjalizuje się w organizacji wydarzeń specjalnych typu Road Shows. Przy tego typu realizacjach duży nacisk kładziony jest na zaangażowanie uczestników oraz możliwość bezpośredniego poznania promowanego produktu.

 W maju i czerwcu agencja organizuje ponad 56 imprez dla Mercedes-Benz, Mitsubishi Fuso i Michelin w Polsce, Estonii oraz na Litwie i Łotwie. Akcje  kierowane są do dystrybutorów, właścicieli firm transportowych a także do punktów dealerskich i sprzedawców. W eventach bierze udział ponad 5000 osób. Realizacja każdego cyklu została stricte dostosowana do specyfiki firmy oraz jej potrzeb.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Michelin Road Show 2012” to cykl konferencji organizowanych w czerwcu i lipcu w Polsce i Krajach Bałtyckich pod hasłem „Podwyższamy  standardy”. Celem spotkań jest prezentacja nowości produktowych Michelin w kontekście nowych regulacji prawnych dotyczących obowiązku etykietowania opon.  Uczestnicy otrzymują dużą dawkę wiedzy merytorycznej oraz technik „nowej psychologii sprzedaży” prezentowanych przez doświadczonego trenera. Całodzienna sesja jest multimedialna i interaktywna.

Kolejny road-show - promocja aut ciężarowych Mercedes-Benz (w ramach projektu „Nowy Actros Road Show”) to długofalowy projekt prowadzony od 2011 r. i liczący w sumie ponad 80 wydarzeń na terenie całego kraju. Właściciele firm transportowych mają unikatową możliwość jazd testowych oraz zapoznania się ze specyfiką techniczną.

 W  maju realizowany był także cykl eventów promujących Autoryzowane Serwisy samochodów ciężarowych  Mercedes-Benz.  Akcje  miały  charakter  pikników piłkarskich i zorganizowane były w 10-ciu punktach dealerskich. Odwiedzający  mogli  nie  tylko  zwiedzić  cały serwis oraz zapoznać się ze standardami  obsługi, ale  również sprawdzić swoją formę trenując z byłymi reprezentantami Polski w  piłce  nożnej  przed  nadchodzącymi rozgrywkami Euro. Gośćmi specjalnymi byli: Tomasz Iwan, Piotr Świerczewski, Tomasz Kłos, Maciej Żurawski.

 „Podejmij wyzwanie japońskiego zawodnika” to motyw przewodni „Fuso Tour”  – serii eventów odbywających się na terenie kraju, skierowanych do właścicieli firm transportowych oraz potencjalnych Klientów pojazdu Mitsubishi Fuso Canter. Wyzwanie podejmowane było na trasach z zadaniami specjalnymi. Przeszkody do pokonania fokusowane były na główne walory pojazdu –  zwrotność , ładowność i łatwość obsługi. Emocje współzawodnictwa sięgnęły zenitu, a najlepsi, którzy zmierzyli się z wyzwaniami otrzymywali nagrody.

- 56 eventów realizowanych nie tylko w Polsce, ale i w krajach bałtyckich to dla nas duże wyzwanie oraz wyraz zaufania Klientów dla naszych kompetencji w organizacji road-shows – mówi Krzysztof Kozak, Executive Director ICP Group. – Wiedza z zakresu planowania i logistyki takich wydarzeń, jak również skuteczność w realizacji akcji dla sektora B2B są najlepszym dowodem na to, iż jesteśmy godnym zaufania partnerem biznesowym.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij