Road Shows – 2 miesiące, 5000 osób, 56 imprez Live Marketing Concept

Agencja Live Marketing Concept (ICP Group) od kilku lat specjalizuje się w organizacji wydarzeń specjalnych typu Road Shows. Przy tego typu realizacjach duży nacisk kładziony jest na zaangażowanie uczestników oraz możliwość bezpośredniego poznania promowanego produktu.
O autorze
1 min czytania 2012-06-18

 W maju i czerwcu agencja organizuje ponad 56 imprez dla Mercedes-Benz, Mitsubishi Fuso i Michelin w Polsce, Estonii oraz na Litwie i Łotwie. Akcje  kierowane są do dystrybutorów, właścicieli firm transportowych a także do punktów dealerskich i sprzedawców. W eventach bierze udział ponad 5000 osób. Realizacja każdego cyklu została stricte dostosowana do specyfiki firmy oraz jej potrzeb.

„Michelin Road Show 2012” to cykl konferencji organizowanych w czerwcu i lipcu w Polsce i Krajach Bałtyckich pod hasłem „Podwyższamy  standardy”. Celem spotkań jest prezentacja nowości produktowych Michelin w kontekście nowych regulacji prawnych dotyczących obowiązku etykietowania opon.  Uczestnicy otrzymują dużą dawkę wiedzy merytorycznej oraz technik „nowej psychologii sprzedaży” prezentowanych przez doświadczonego trenera. Całodzienna sesja jest multimedialna i interaktywna.

Kolejny road-show – promocja aut ciężarowych Mercedes-Benz (w ramach projektu „Nowy Actros Road Show”) to długofalowy projekt prowadzony od 2011 r. i liczący w sumie ponad 80 wydarzeń na terenie całego kraju. Właściciele firm transportowych mają unikatową możliwość jazd testowych oraz zapoznania się ze specyfiką techniczną.

 W  maju realizowany był także cykl eventów promujących Autoryzowane Serwisy samochodów ciężarowych  Mercedes-Benz.  Akcje  miały  charakter  pikników piłkarskich i zorganizowane były w 10-ciu punktach dealerskich. Odwiedzający  mogli  nie  tylko  zwiedzić  cały serwis oraz zapoznać się ze standardami  obsługi, ale  również sprawdzić swoją formę trenując z byłymi reprezentantami Polski w  piłce  nożnej  przed  nadchodzącymi rozgrywkami Euro. Gośćmi specjalnymi byli: Tomasz Iwan, Piotr Świerczewski, Tomasz Kłos, Maciej Żurawski.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 „Podejmij wyzwanie japońskiego zawodnika” to motyw przewodni „Fuso Tour”  – serii eventów odbywających się na terenie kraju, skierowanych do właścicieli firm transportowych oraz potencjalnych Klientów pojazdu Mitsubishi Fuso Canter. Wyzwanie podejmowane było na trasach z zadaniami specjalnymi. Przeszkody do pokonania fokusowane były na główne walory pojazdu –  zwrotność , ładowność i łatwość obsługi. Emocje współzawodnictwa sięgnęły zenitu, a najlepsi, którzy zmierzyli się z wyzwaniami otrzymywali nagrody.

– 56 eventów realizowanych nie tylko w Polsce, ale i w krajach bałtyckich to dla nas duże wyzwanie oraz wyraz zaufania Klientów dla naszych kompetencji w organizacji road-shows – mówi Krzysztof Kozak, Executive Director ICP Group. – Wiedza z zakresu planowania i logistyki takich wydarzeń, jak również skuteczność w realizacji akcji dla sektora B2B są najlepszym dowodem na to, iż jesteśmy godnym zaufania partnerem biznesowym.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się