Reklama dnia: Honda w zabawny sposób przestrzega przed używaniem nieoryginalnych części

Reklama dnia: Honda w zabawny sposób przestrzega przed używaniem nieoryginalnych części
Pamiętacie kultową już reklamę "Honda The Cog" zrealizowaną przez Wieden + Kennedy w 2003 roku? Marka postanowiła zrobić sobie mały żart i nawiązać do niej w swojej nowej kreacji.
O autorze
0 min czytania 2016-09-08

W starej reklamie, której nakręcenie zajęło cztery miesiące, przez dwie minuty oglądamy doskonale zsynchronizowane ze sobą części samochodu. Każdy element uruchamia kolejny. Razem tworzą niepowtarzalną całość świadczącą o doskonałej jakości Hondy.  

Co by się jednak stało, gdyby jedna część z całego starannie dobranego łańcucha elementów nie była oryginalna? Odpowiedzią na to pytanie jest właśnie nowa reklama.

Zobaczcie sami: 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

A tutaj starsza wersja:

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zobaczcie żart Jaguara, o którym pisaliśmy w jednym z poprzednich odcinków naszego cyklu >> 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2 

Tutaj >> przeczytacie również o innych wartych uwagi reklamach Hondy. 

PS 3

Z pewnością zainteresują Was również nietypowe życzenia urodzinowe BMW. Cały materiał tutaj >>

Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!