Cyber Kids on Real ponownie dla Grupy kapitałowej Aegon w Polsce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Cyber Kids on Real ponownie dla Grupy kapitałowej Aegon w Polsce

Agencja Cyber Kids on Real kolejny raz odpowiada za koncepcję kreatywną i realizację kampanii dla Grupy Aegon w Polsce. Kampania, która wystartuje 10 września promuje Aegon Program Finansowania Studiów + i będzie emitowana w telewizji oraz internecie.

Adresatami kampanii są rodzice dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, a także ich rodziny. Produkt Aegon Program Finansowania Studiów + został stworzony, by pomóc im w zgromadzeniu i zagwarantowaniu kapitału na studia dziecka, na wybranej uczelni w Polsce lub za granicą. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach kampanii powstał spot reklamowy 30” i jego skrót do 15”, który będzie  emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych. Spoty kierują na specjalną platformę internetową edu.aegon.pl, na której znajdują się ciekawe informacje o kosztach studiowania w Polsce i za granicą. Ponadto media plan kampanii obejmuje również kampanię w internecie, w tym działania na Facebooku. 

W spocie pokazujemy kolorowy, ale nieprzesłodzony świat dziecka, które podczas zabawy wciela się w różne role. W ten sposób opowiadamy historię o rozwoju dziecka, pokazujemy jego edukacyjną drogę. Celem kampanii jest uświadomienie rodzicom tego, że studia kosztują, a środki na nie najlepiej zaplanować jak najwcześniej. Kampania mówi językiem lekkim, nieco humorystycznym, w obrazie budujemy pozytywny przekaz i dajemy rozwiązanie w postaci produktu edukacyjnego, o którym warto poinformować rodziców. – powiedział Dominik Cymer, Dyrektor Kreatywny Cyber Kids on Real. 

Kampania telewizyjna i digitalowa kieruje na specjalnie stworzoną platformę internetową www.edu.aegon.pl. Ma służyć ona przede wszystkim rodzicom, którzy szukają informacji o realnych kosztach studiów. Z serwisu można dowiedzieć się na jakie wydatki należy przygotować się podczas planowania edukacji dziecka na wyższej uczelni. W postaci interaktywnej zabawy (aplikacji), angażującej rodzica, przedstawione są różne możliwości potencjalnej edukacji wyższej dziecka oraz związane z tym koszty. Aplikacja od razu dopasowuje do wyborów rodziców odpowiedni pakiet produktu edukacyjnego. Rodzic za pomocą przystępnego formularza może także skontaktować z przedstawicielem Aegon. – informuje Arkadiusz Chmurzyński Dyrektor E-commerce i Marketingu w Aegon.

Na stronie www.edu.aegon.pl prezentowane są twarde dane na temat wyższych uczelni w Polsce i na świecie oraz zestawienia atrakcyjnych kierunków, trendy w studiowaniu i popularne zawody. Materiały użyte w serwisie stworzono na bazie specjalnych raportów, które co roku przygotowuje dla Aegon agencja badawcza Millward Brown Poland.

Spot wyreżyserowali Jacek Kołodziejski, Dominik Cymer i Magdalena Charytończyk a producentem jest Aleksandra Orzechowska. Podobnie jak w poprzednich spotach lektorem jest Łukasz Nowicki a za postprodukcję odpowiada LUNAPARK motion arts collective. 

Współpraca pomiędzy Grupą Kapitałową Aegon w Polsce i agencją Cyber Kids on Real trwa od 2014r.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij