fot. diary.lonelyheartslabel.com
Nowozelandzka marka bielizny Lonley w ramach kampanii stworzyła niezwykłą sesję zdjęciową, w której wzięły udział aktorki Lena Dunham oraz Jemima Kirke, znane głównie z serialu Girls. W ramach sesji wykonano kilka zdjęć przedstawiających Lenę i Jemimę w samej bieliźnie. Wszystkie fotografie zostały opublikowane bez retuszu.
Zobacz również
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Sesja jest także częścią projektu Lonely Girls Project. Ukazane są w nim zdjęcia kobiet ubranych w bieliznę marki, wykonane najczęściej w ich domach i publikowane bez retuszu, tak by podkreślić naturalne piękno uczestniczek.
Podobne podejście do kwestii piękna pokazała m.in. marka Dove w swojej kampanii For real beauty,
czy też amerykańska marka bielizny Aerie.
fot. pinterest.com/aerie
fot. pinterest.com/aerie