Rekordowa liczba zgłoszeń do Mixx Awards 2016

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rekordowa liczba zgłoszeń do Mixx Awards 2016

Aż 226 kampanii będzie walczyć o laury w konkursie Mixx Awards 2016. Oznacza to ponad dwukrotny wzrost liczby nadesłanych zgłoszeń w porównaniu z zeszłoroczną edycją! Scena digitalowa dobrze zareagowała na liczne zmiany w formule konkursu – wprowadzenie nowych kategorii...

...w których przyznawane będą nagrody, nową strukturę Jury, modyfikację kryteriów oceny zgłaszanych projektów oraz jeszcze większe wyrównanie szans podmiotów biorących udział w konkursie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Co piąta firma zgłaszająca swoją kampanię zrobiła to po raz pierwszy. Co bardziej istotne, konkursowymi debiutantami są głównie małe i średnie podmioty. Potwierdza to słuszność założeń, którymi kierowaliśmy się definiując na nowo ideę konkursu Mixx Awards. Kreatywność twórców oraz odwaga reklamodawców w wychodzeniu poza utarte schematy zasługują na większe uznanie Jury, niż wysokość budżetu kampanii – powiedział Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. – Już wstępna lektura opisów zgłoszonych projektów daje nam pewność, że zaplanowana na 1 grudnia br. w warszawskich Złotych Tarasach gala konkursowa oraz towarzysząca jej konferencja dostarczą uczestnikom wielu emocji i inspiracji.

Zgłoszeń dokonywać mogli zarówno marketerzy, jak i agencje reklamowe, domy mediowe, portale, wydawcy oraz dostawcy technologii. Do wyboru mieli kilkanaście kategorii, z których aż osiem – takich jak „Kampania społecznościowa”, „Kampania z udziałem wpływowej postaci” czy „Kampania z wykorzystaniem nowych technologii” – pojawiło się po raz pierwszy.

– Cieszymy się, że zaproponowane nowe kategorie spotkały się z dużym zainteresowaniem biorących w konkursie firm. Zakwalifikowano do nich niemal co trzecią zgłoszoną kampanię. Szczególnie popularne są kategorie „Kampania z udziałem wpływowej postaci” oraz „Kampania społecznościowa” – dodaje Robert Wielgo, Członek Zarządu IAB Polska. – Nowoczesne media cyfrowe otwierają przez reklamodawcami i wydawcami ogromne możliwości, które nie tyle można, co należy umiejętnie i kreatywnie wykorzystywać. Właśnie taką filozofię budowy i realizacji kampanii reklamowych chcemy promować poprzez konkurs Mixx Awards 2016.

Jubileuszowa, dziesiąta, edycja konkursu stała się okazją do wprowadzenia ważnych zmian zasad w regulaminie przyznawania nagród. W tym roku zniesione zostały ograniczenia – zgłaszane kampanie będą mogły być nagradzane przez Jury w wielu kategoriach, a w każdej z nich przyznane zostaną trzy nagrody: złota, srebrna i brązowa. Ponadto ujednolicono standardy przyznawania ocen w kategoriach Best in Show, Agencja Roku i Dom Mediowy Roku – w dużej mierze będą one bazować na sumie punktów uzyskanych za wyróżnienia w pozostałych kategoriach. Więcej informacji o konkursie Mixx Awards 2016 znaleźć można na stronie.

Rozwiązanie konkursu nastąpi podczas całodniowego wydarzenia Mixx Awards&Conference 2016, które odbędzie się 1 grudnia br. w Multikino Złote Tarasy. Bilety na galę i konferencję można zamówić na stronie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij