Result Media rozbudowuje działy Client Service i Strategy

Wraz z rozwojem firmy, zwiększaniem kompetencji, wygranymi konkursami Google oraz stale wzrastającą liczbą klientów - Result Media, agencja marketingu internetowego, zdecydowała się powiększyć dział Client Service oraz Strategy.
O autorze
1 min czytania 2016-09-20

Od września do zespołu dołączyły Magdalena Stefaniak i Monika Chromiec.

Magdalena Stefaniak od samego początku swojej kariery zawodowej związana jest  z komunikacją i e-marketingiem. W Result Media odpowiada za stworzenie i rozwój zespołu Client Service, realizację kampanii dla obecnych klientów oraz działania z obszaru new business. Stefaniak posiada ponad 9-letnie doświadczenie w realizacji kampanii z obszaru nowych mediów. Pracowała dla klientów, takich jak Totolotek, Discovery Channel, Samsung Electronics Polska, Polpharma i wielu innych. Przez ponad 3 lata zarządzała wieloosobowym zespołem Social Media w spółce PKT.pl i Clearsense. 

Z kolei nowo powstałe stanowisko Account Executive w Resut Media objęła Monika Chromiec. Jest ona odpowiedzialna za tworzenie strategii działań z wykorzystaniem najefektywniejszych narzędzi i technologii oraz ich realizację. Do jej zadań należy również budowanie relacji z klientami agencji. Chromiec posiada 6-letnie doświadczenie w reklamie online z wykorzystaniem nowych mediów. Karierę zawodową rozpoczęła w agencji Performance Media, gdzie pracowała jako specjalista ds. marketingu internetowego. Następnie, chcąc poszerzać swoje kompetencje, dołączyła do zespołu Search Lab (obecnie Optimizer) należącej do grupy Agora S.A,  gdzie odpowiadała za tworzenie media planów i strategii. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ten rok obfituje w sukcesy naszej firmy. W czerwcu br. otrzymaliśmy  tytuł Partnera Google Premium oraz zdobyliśmy wszystkie specjalizacje Google. Te wyróżnienia istotnie przekładają się również na liczbę nowych klientów oraz wzrastające oczekiwania obecnie obsługiwanych spółek. To z kolei pociąga za sobą również rozbudowę struktury naszej agencji o doświadczonych ekspertów i pasjonatów marketingu internetowego.” – mówi Konrad Spoczyński CEO Result Media. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing