Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Jak miliarderzy i milionerzy obchodzą się z pieniędzmi? Pięć startupowych wydarzeń tygodnia (16.09-22.09.2016)

Jak miliarderzy i milionerzy obchodzą się z pieniędzmi? Pięć startupowych wydarzeń tygodnia (16.09-22.09.2016)
Arkley VC inwestuje 500 tys. dolarów w austriacki startup, miliarderzy i milionerzy żyją oszczędnie, a indyjscy taksówkarze tworzą aplikację łączącą kierowców z pasażerami. Poniżej przedstawiamy 5 najważniejszych wydarzeń startupowych z tego tygodnia.
O autorze
1 min czytania 2016-09-22

1. Arkley VC inwestuje 500 tys. dolarów w austriacki startup. Pomoże w rozwoju Robo Wunderkind 

Robo Wunderkind to austriacki startup oferujący zestaw klocków, dzięki którym nawet pięcioletnie dzieci mogą nauczyć się podstaw robotyki i programowania. To właśnie w ten projekt Arkley VC zainwestowało 500 tysięcy dolarów. Kapitał pomoże właścicielom firmy poszerzyć kanał dystrybucji, a zespół odpowiedzialny za fundusz wesprze Robo Wunderkind również w rozwoju i skalowaniu biznesu. 

czytaj więcej > 

2. Miliarderzy i milionerzy oszczędzają pieniądze. Ta infografika wyjaśnia jak 

Mark Zuckerberg, Warren Buffett i Michael Bloomberg spokojnie mogliby pozwolić sobie na wystawne życie. Mimo to założyciel Facebooka jeździ samochodem za 20 tys. funtów, popularny inwestor mieszka od pięćdziesięciu lat w tym samym domu, a założyciel koncernu medialnego Bloomberg nosi jedną parę butów przez całą dekadę. Jak najbogatsi ludzie świata obchodzą się z pieniędzmi? 

czytaj więcej > 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

3. Indyjscy taksówkarze: skoro Uber może, to my też. I stworzyli aplikację 9211 

Podczas, gdy kierowcy w różnych regionach świata protestują przeciwko Uberowi, indyjscy taksówkarze przyjęli nową strategię i stworzyli własną aplikację do zamawiania kierowców. Nazwali ją 9211 Cabs, co nawiązuje do popularnego w Indiach filmu o taksówkarzach. Według Anthony’ego Quadrosa, sekretarza generalnego Związku Mumbajskich Taksówkarzy, licencjonowani kierowcy muszą w końcu zacząć konkurować z Uberem. 

czytaj więcej > 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

4. Legimi wystartuje w Niemczech i Chinach 

20 października Legimi wystartuje z niemieckojęzyczną platformą z e-bookami i audiobookami. Natomiast na przełomie pierwszego i drugiego kwartału 2017 roku poznańska spółka zadebiutuje w Chinach. Według Mikołaja Małaczyńskiego, prezesa Legimi, model biznesowy jego firmy sprawdził się w polskich warunkach i tego samego spodziewa się na zagranicznych rynkach. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

czytaj więcej > 

5. Zgrany zespół osiąga więcej i szybciej. O kreowaniu innowacyjnej kultury organizacji

– Największym kapitałem firmy są ludzie. Zgrany zespół potrafi przenosić przysłowiowe góry – osiągać więcej i szybciej przy mniejszym nakładzie kosztów – mówi Ewa Zmysłowska, Dyrektor Zespołu Kapitału Ludzkiego w PWC . Pytanie tylko, jak zintegrować ludzi i zadbać o dobrą komunikację pomiędzy pracownikami? Na te i wiele innych pytań Ewa Zmysłowska udzieliła odpowiedzi w rozmowie z serwisem MamStartup.   

czytaj więcej >