TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Akademia Marketera w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego

Jak wynika z raportu pt. „Kapitał ludzki w sektorze komunikacji marketingowej*” zatrudnienie w sektorze komunikacji marketingowej sukcesywnie wzrasta, a postępująca cyfryzacja będzie powodowała jego dalszy rozwój i wpływała na tworzenie nowych miejsc pracy.
O autorze
2 min czytania 2016-09-29

Wraz ze zmieniającą się rzeczywistością, zmieniają się także ramy zawodowe, pojawia zapotrzebowanie na nowe kompetencje oraz profesje. Warto więc podnosić swoje kwalifikacje i zdobywać kolejne umiejętności, aby odnieść sukces w tej intensywnie rozwijającej się branży.

Akademia Marketera w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego to oferta kierunków studiów podyplomowych skierowana do osób zainteresowanych doskonaleniem kompetencji w dziedzinie marketingu. Akademia skupia 4 różnorodne programy, przygotowujące do profesjonalnego funkcjonowania w obszarze marketingu internetowego, skutecznego planowania i realizowania kampanii reklamowych, jak i kompleksowego zarządzania marką.

Kierunek „Architekt marki” jako pierwszy na polskim rynku definiuje kompetencje osoby zarządzającej marką i nadaje temu stanowisku nową jakość. Zajęcia są tworzone i prowadzone przez najlepszych managerów od strony klienta oraz przedstawicieli agencji reklamowych, PR’owych czy domów mediowych. Przekazywana wiedza poparta jest wieloletnim doświadczeniem praktyków biznesu, którzy dbają, by była ona w pełni zgodna z najnowszymi trendami rynkowymi. Dzięki temu słuchacze zdobywają praktyczne umiejętności tworzenia silnych marek oraz kompetencje samodzielnego zarządzania marką wymagane przez duże, międzynarodowe korporacje. Studia to intensywne dwa semestry i ponad 200 godzin nauki, w czasie których słuchacze poznają zagadnienia m.in. takie jak: strategia marki, proces wprowadzania marki na rynek od strony klienta i agencji, pozycjonowanie cenowe, budowanie przewagi konkurencyjnej, rachunek zysków i strat, strategia marki w kanałach digital, badania ilościowe i jakościowe, zarządzanie sytuacją kryzysową czy planowanie mediów.

Studia podyplomowe „E-marketing w praktyce” umożliwiają uzyskanie wiedzy z zakresu szeroko pojętego e-marketingu, w tym w szczególności: wykorzystywania nowych mediów, realizacji projektów internetowych, prowadzenia kampanii online, mechanizmu, wykorzystania i analizy badań prowadzonych w sieci, planowania strategii i zarządzania marką, modeli biznesowych i nowoczesnych narzędzi do prowadzenia e- biznesu, e-commerce, social i marketingu zintegrowanego. Zajęcia prowadzą eksperci z branży internetowej z wieloletnim doświadczeniem w biznesie, dzięki czemu słuchacze zdobywają praktyczne umiejętności. Większość wykładowców to osoby zajmujące kierownicze i dyrektorskie stanowiska w agencjach interaktywnych oraz firmach SEO/SEM, buzz marketingowych czy e-mail marketingowych. Partnerem programu jest IAB Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Celem studiów podyplomowych „Strategiczna analiza rynku i konkurencji (Analityk rynku)” jest wyposażenie słuchaczy w zestaw narzędzi, umiejętności oraz wiedzę dotyczącą analiz rynku i konkurencji, niezbędnych do pracy na stanowiskach analitycznych. Studia adresowane są do menedżerów i specjalistów, chcących doskonalić umiejętności w zakresie wyszukiwania, przetwarzania oraz weryfikowania pozyskanych informacji, a także przygotowywania raportów biznesowych i analiz strategicznych. Program kształcenia zainteresuje osoby pracujące na stanowiskach, na których analiza rynku i konkurencji jest regularnie wykorzystywana – m.in. w działach marketingu, sprzedaży, zakupów czy wspierających analitycznie zarządy firm. Studia są także skierowane do osób planujących karierę w instytucjach finansowych oraz firmach doradczych.

Program studiów „Marketing i web design” ma na celu przekazanie słuchaczom wiedzy na temat internetowych projektów marketingowych, tak aby potrafili je wdrożyć „od pomysłu do działających aplikacji”. To kierunek łączący praktyczną wiedzę programistyczną z kompetencjami marketingowymi oraz umiejętnościami prowadzenia projektów. Studia zainteresują osoby chcące zgłębić wiedzę na temat technicznych aspektów marketingu internetowego. Program obejmuje zagadnienia takie jak m.in.: podstawy metodyki zarządzania projektami Scrum, podstawy technologii JavaScript czy znaczników HTML, umożliwiających zbudowanie najprostszej, statycznej strony WWW.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji o Akademii Marketera w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego znajduje się TUTAJ.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

* Raport zrealizowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – we współpracy z SKM/SAR oraz ZFPR. Więcej informacji oraz pełna wersja raportu dostępne są: TUTAJ.