SA Wardęga rozpieszcza fanów z Virgin Mobile

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
SA Wardęga rozpieszcza fanów z Virgin Mobile

Najpopularniejszy polski YouTuber, we współpracy z Virgin Mobile, wyjechał do Peru i tym samym podjął się wyzwania, aby rozpieścić swoich widzów. Powstały materiał wpisuje się w długofalową strategię największego operatora wirtualnego w Polsce, nawiązującą do hasła „Daj się rozpieścić”.

Relacja z podróży do Peru otwiera nowy, reportażowy format na kanale SA Wardęgi.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Sylwester Wardęga spędził w Peru 20 dni, a podróż relacjonuje na swoim kanale YouTube. Oglądając pierwszy, 14-minutowy film możemy poznać przepowiednię szamana wróżącego z liści koki, zobaczyć słynną pustynię Nazca, odwiedzić targ w Pisac czy przyjrzeć się leczniczej ceremonii kambo z użyciem jadu amazońskiej żaby olbrzymiej. W kolejnym odcinku dowiemy się więcej o „napoju bogów”, czyli tajemniczej ayahuasce. 

Zgodnie z zapowiedzią, Sylwester Wardęga planuje kolejne podróże do krajów, z których pochodzą jego subskrybenci. Fani mogą liczyć na oryginalne prezenty z podróży, które youtuber będzie przekazywał autorom najciekawszych komentarzy. 

Film „Zamieszkałem w Peru” w ciągu trzech dni od publikacji osiągnął ponad 449 000 wyświetleń i ponad 37 000 „łapek w górę”. 

Zamieszkałem w Peru (SA Wardega):

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij