Znamy finalistów XIV edycji Konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Znamy finalistów XIV edycji Konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations

Dnia 3 października w siedzibie ZFPR została ogłoszona lista wszystkich nominowanych projektów do II etapu Konkursu Złote Spinacze 2016. Jury wybrało projekty, które otrzymały nominację do finału w 27 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2016. Zwycięzców poznamy 2 grudnia br. podczas...

...uroczystej Gali, która odbędzie się w hotelu Westin w Warszawie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W tym roku po raz pierwszy jurorzy będą przyznawać nominowanym pracom statuetki w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym. W Kategoriach głównych i sektorowych zostanie przyznany Złoty, Srebrny i Brązowy Spinacz – jury może przyznać więcej, niż jedną statuetkę Brązową lub Srebrną, ale tylko jedną Złotą. W kategoriach specjalnych zostaną przyznane tylko Złote Spinacze.

Audytorem konkursu, czuwającym nad prawidłowym przebiegiem konkursu jest firma doradcza KPMG.

Lista wszystkich nominowanych projektów przedstawia się następująco:

Kategorie główne:

1. PR korporacyjny

  • „Świeć się z Energą” – Grupa Energa, Q&A Communications
  • „Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUP, Scripps Networks Interactive
  • „Zawsze ciekawi. Ojciec i syn – Discovery świętuje z widzami swoje 30-lecie” – Discovery Polska, Publicis Consultants Poland, Tlumtlum

2. PR produktu

  • „Skarb Nathana Drake’a” – MSLGROUP
  • „Spotkajmy się SAMi – aplikacja, która przywróciła spotkaniom z przyjaciółmi ich prawdziwy sens” - Havas PR Warsaw, Samsung Electronics Polska
  • „Jedno życzenie Pampers i UNICEF” - Partner of Promotion

3. Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa

  • „Czystsze powietrze dla wrocławian - budowa akceptacji dla inwestycji spółki Kogeneracja” - Komunikacja Plus, Kogeneracja SA
  • „Polacy wreszcie mają własną markę motoryzacyjną, z której mogą być dumni: Arrinerę Hussarya!” - LoveBrands Relations
  • „Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

4. Kampania społeczna

  • „Szlachetny Projekt Filmowy” - Stowarzyszenie WIOSNA, Biuro Podróży Reklamy
  • „HIVokryzja – Wyleczmy się” - Fundacja Studio Psychologii Zdrowia, Planet PR
  • „Nie chcę być strażakiem!” - WALK, Fundacja Integracja

5. Komunikacja wewnętrzna

  • „Kampania „Focus on Success” opracowana dla Novo Nordisk” - Grayling Poland, Novo Nordisk
  • „10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów, klientów” - Castorama Polska, Made in PR
  • „IQ = Innovation & Quality” - Deutsche Bank Polska

6. Event komercyjny

  • „H&M Królestwo” - Endorfina Events, H&M
  • „Podaruj radość”, czyli Świąteczna Trasa Ciężarówek Coca-Cola” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Coca-Cola Poland Services
  • „Podaruj Słońce - Owocowa Strona Żywiec Zdrój” - Żywiec Zdrój, Garden of Words

7. Event społeczny

  • „Warszawski Weekend Księgarń Kameralnych” - Miasto Stołeczne Warszawa
  • „7 miliardów Innych” - Pan Pikto, Belleville
  • „Event społeczny pn. Daj się oświecić” - PGE Obrót, ElPadre

8. Launch nowego produktu, usługi lub firmy

  • „Droga do mistrzostwa” - BMW Group Polska, Havas PR Warsaw
  • „Ardor Auctions – Pierwszy w Polsce Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej” – Public Dialog, Ardor Auctions

9. Corporate Social Responsibility (CSR)

  • „ADAMED SmartUP” - Fundacja Grupy Adamed, Walk
  • “Od Kodeksu etyki do komiksu o etyce. Komunikacja filarem Programu etycznego Grupy Kapitałowej LOTOS.” - Martis CONSULTING, Grupa LOTOS
  • „8. edycja programu „Po Stronie Natury” - Żywiec Zdrój, Garden of Words

10. Social media

  • „Kuchnia Dantego przedstawia: Malma, ekspert włoskiej kuchni” – MSLGROUP
  • „Reebok “poluje” na mikroinfluencerów” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
  • „#12ZAWODNIK” - Bank Zachodni WBK

11. Business-to-Business PR

  • „Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK (PRE)” - Bank Zachodni WBK
  • „Starcie Szlifierzy, czyli jak wśród partnerów biznesowych budować rozpoznawalność unikatowego produktu z branży przemysłowej.” - Havas PR Warsaw, 3M Poland
  • „The Venture” - MSLGROUP

12. PR finansowy i relacje inwestorskie

  • „Biomed-Lublin: pokonać fatum „polskiej krwi” - Lighthouse Consultants
  • „Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive
  • „Niech Twoje pieniądze pracują tak ciężko jak Ty!” - Deutsche Bank Polska

13. Media Relations

  • „Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016” - Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016
  • „Dinner In The Sky z twórcami kultowej gry "Wiedźmin" podczas 9. Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie” - Krakowskie Biuro Festiwalowe
  • „Ardor Auctions – Pierwszy w Polsce Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej” - Public Dialog, Ardor Auctions

14. Employer Branding

  • „Od newcomera do lidera – budowa pozycji polskiego oddziału Luxoft” - LINKLEADERS, LUXOFT POLAND
  • „Poczuj miętę do Capgemini” - Capgemini Polska, MJCC
  • „Program Laboratorium Kariery Polpharma” – Polpharma

15. Content Marketing

  • „Kuchnia Spotkań IKEA” - IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy
  • „Sztuka Składania Historii powered by Intel” - Monday PR, Intel Polska
  • „By me” - Porta KMI Poland, Alert Media Communications

16. Custom Publishing

  • „Biromaniak. Magazyn pracowników Grupy Żywiec” - Grupa Żywiec
  • „Akademia Roca – Łazienka dostępna” - Agencja Solski BM, Roca Polska, Studio Fabric
  • „Serwis specjalny 90-lecia powstania Lasów Państwowych” - Publicon PR

Kategorie sektorowe:

1. Technologia, IT, telekomunikacja

  • „Spotkajmy się SAMi – aplikacja, która przywróciła spotkaniom z przyjaciółmi ich prawdziwy sens” - Havas PR Warsaw, Samsung Electronics Polska
  • „Sztuka Składania Historii powered by Intel” - Monday PR, Intel Polska
  • „Głowa do góry!” – Publicon PR

2. Finanse

  • „Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK (PRE)” - Bank Zachodni WBK
  • „IQ = Innovation & Quality” - Deutsche Bank Polska
  • “#12ZAWODNIK” - Bank Zachodni WBK

3. Sektor spożywczy

  • „Przyjaciółka z Kalifornii” - People PR, California Prune Board
  • „Wargorr w Wedlu” - 24/7Communication
  • „Podaruj radość”, czyli Świąteczna Trasa Ciężarówek Coca-Cola” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Coca-Cola Poland

4. Kultura i Media

  • „Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016” - Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016
  • „Young Arts Festival” - Fundacja Young Arts
  • “Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

5. Medycyna i Zdrowie

  • „HIVokryzja – Wyleczmy się” - Fundacja Studio Psychologii Zdrowia, Planet PR
  • „Atopowi Bohaterowie” - Havas PR
  • „Suchość pochwy – problem powszechny i temat tabu” - Profile

6. Sport, turystyka, rekreacja

  • „Reebok - Be More Human” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
  • “Fit Forum, czyli jak Reebok odkrywa potencjał i siłę trenerów fitness - inauguracja i wdrożenie programu ambasadorskiego Reebok” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
  • „Reebok “poluje” na mikroinfluencerów” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

7. Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

  • „Kuchnia Spotkań IKEA” - IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy
  • “.KTW - niespodzianka pod „Spodkiem” - Imago Public Relations
  • „10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów, klientów” - Castorama Polska, Made in PR

8. Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka

  • „Starcie Szlifierzy, czyli jak wśród partnerów biznesowych budować rozpoznawalność unikatowego produktu z branży przemysłowej.” - Havas PR Warsaw, 3M Poland
  • „Przewozy Regionalne największym przewoźnikiem podczas Światowych Dni Młodzieży” - Komunikacja Plus, Przewozy Regionalne
  • „Czystsze powietrze dla wrocławian - budowa akceptacji dla inwestycji spółki Kogeneracja” - Komunikacja Plus, Kogeneracja SA

9. NGO i Sektor publiczny

  • „Znani Zaginieni” - Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska
  • „Open a door to Israel” - Partner of Promotion, Ambasada Izraela
  • “TworzyMY atmosferę” - Ministerstwo Środowiska, Profile, .bringMore advertising

Kategorie specjalne:

1. Kreatywność

  • „Nie chcę być strażakiem!” – WALK, Fundacja Integracja
  • „Kuchnia Spotkań IKEA” - IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy
  • “ADAMED SmartUP” - Fundacja Grupy Adamed, Walk

2. Efektywność

  • „Podwórko NIVEA” – MSLGROUP
  • „Znani Zaginieni” - Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska
  • „Przyjaciółka z Kalifornii” - People PR, California Prune Board

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij