Reklama dnia: Nietypowa promocja najnowszej książki Szczepana Twardocha - będziecie zaskoczeni

Reklama dnia: Nietypowa promocja najnowszej książki Szczepana Twardocha - będziecie zaskoczeni

Jak w dzisiejszych czasach zainteresować czytelnika premierą książki? Jak w ogólnym chaosie informacyjnych wyróżnić się ze swoim przekazem i przykuć uwagę odbiorcy?

Przykładem takiej kreacji jest reklama nowej powieści Szczepana Twardocha pod tytułem Król. Spot jest bardzo mroczny, krwawy a jednocześnie intrygujący. Widzimy na nim szereg pozornie niepowiązanych ze sobą scen, które zdają się w jakiś sposób nawiązywać do fabuły książki. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zobaczcie sami. Dajcie znać w komentarzach, czy reklama zachęciła Was do dowiedzenia się czegoś więcej na temat książki. 

PS

Nie tylko książki można reklamować w nietypowy sposób, ale również słowo mówione. W naszym cyklu pisaliśmy o świetnej kampanii "Ojczysty - dodaj do ulubionych”. Całość znajdziecie tutaj >> 

PS 2

Allegro pokazało, że w bardzo oryginalny sposób można promować stare polskie legendy. O najnowszym odcinku przygód Pana Twardowsky’ego pisaliśmy tutaj >>

Projekt został ostatnio rozszerzony również o teledysk, który jest tak naprawdę krótką historią fabularną o narodzinach Diablicy z Legend Polskich. Więcej informacji znajdziecie tutaj >> 

PS 3 

I na koniec akcja Burger Kinga, który uświadamia swoim klientom, jak straszną rzeczą jest nieumiejętność czytania. Okazuje się, że problem dotyczy co piątej osoby na świecie. Zobaczcie tutaj >>

Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij