TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Reklama dnia: Nietypowa promocja najnowszej książki Szczepana Twardocha – będziecie zaskoczeni

Reklama dnia: Nietypowa promocja najnowszej książki Szczepana Twardocha – będziecie zaskoczeni
Jak w dzisiejszych czasach zainteresować czytelnika premierą książki? Jak w ogólnym chaosie informacyjnych wyróżnić się ze swoim przekazem i przykuć uwagę odbiorcy?
O autorze
1 min czytania 2016-10-18

Przykładem takiej kreacji jest reklama nowej powieści Szczepana Twardocha pod tytułem Król. Spot jest bardzo mroczny, krwawy a jednocześnie intrygujący. Widzimy na nim szereg pozornie niepowiązanych ze sobą scen, które zdają się w jakiś sposób nawiązywać do fabuły książki. 

Zobaczcie sami. Dajcie znać w komentarzach, czy reklama zachęciła Was do dowiedzenia się czegoś więcej na temat książki. 

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nie tylko książki można reklamować w nietypowy sposób, ale również słowo mówione. W naszym cyklu pisaliśmy o świetnej kampanii „Ojczysty – dodaj do ulubionych”. Całość znajdziecie tutaj >> 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Allegro pokazało, że w bardzo oryginalny sposób można promować stare polskie legendy. O najnowszym odcinku przygód Pana Twardowsky’ego pisaliśmy tutaj >>

Projekt został ostatnio rozszerzony również o teledysk, który jest tak naprawdę krótką historią fabularną o narodzinach Diablicy z Legend Polskich. Więcej informacji znajdziecie tutaj >> 

PS 3 

I na koniec akcja Burger Kinga, który uświadamia swoim klientom, jak straszną rzeczą jest nieumiejętność czytania. Okazuje się, że problem dotyczy co piątej osoby na świecie. Zobaczcie tutaj >>

Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!