Nowa koncepcja: Customer Value Marketing

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa koncepcja: Customer Value Marketing

SALESmanago opracowało nową koncepcję marketingową: Customer Value Marketing dla sklepów internetowych oraz eCommerce. Nowy zestaw funkcjonalności, nazwany RFM Marketing Automation, umożliwia realizację działań marketingowych, których celem jest zbudowanie jak największej wartości klienta.

Customer Value Marketing jest podejściem marketingowym stworzonym dla marketerów B2C wokół koncepcji wartości klienta i automatyzacji marketingu. CVM skupia się na budowaniu jak największej wartości klienta w czasie poprzez ciągłe wdrażanie procesów marketing automation, których celem jest przesuwanie konsumentów do najbardziej wartościowych segmentów klientów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

“Pracujemy z sektorem eCommerce już 5 lat i to nasz wkład w rozwój ogólnej koncepcji marketingu w obszarze B2C. W ostatnich latach, marketerom ze sklepów internetowych, chcącym korzystać z marketing automation, część analityków tłumaczyła, że powinni zaadoptować strategie marketingowe stosowane w B2B. Procesy zakupowe w tych obszarach są zupełnie inne i postanowiliśmy to zaadresować naszym własnym oryginalnym podejściem marketingowym, które nazwaliśmy Customer Value Marketing”, mówi Grzegorz Błażewicz, Założyciel i CEO w SALESmanago Marketing Automation.

Customer Value Marketing stoi w opozycji do tradycyjnie pojmowanych Inbound i Engagement Marketingu, czyniąc marketerów bezpośrednio odpowiedzialnymi za proces generacji przychodu z każdego klienta.

Strategia Customer Value Marketing na nowo definiuje Outbound Marketing poprzez zastosowanie zaawansowanych metod dynamicznej segmentacji klientów w oparciu o analitykę RFM (Recency, Frequency, Monetary). Są one oparte na analityce behawioralnej (Digital Body Language) wykorzystywanej do tworzenia procesów wielokanałowych w czasie rzeczywistym wraz z etapami cyklu życia klienta - od momentu wygenerowania leadów do najbardziej zaawansowanych segmentów klientów, pielęgnując długoterminową współpracę.

CVM korzysta z tradycyjnych kanałów outboundowych, takich jak: email, strona WWW, kampania reklamowa, telemarketing, social media i kanał mobilny. Każdy z powyższych może zostać jednocześnie wykorzystany do budowania nieliniowych, bardziej zaawansowanych procesów marketingowych (w odróżnieniu od tradycyjnego procesu liniowego typowego dla sektora B2B) i dostarczania dynamicznej, spersonalizowanej oferty do właściwych osób w najlepszym momencie.

Główną techniką marketingową dążącą do osiągnięcia rezultatów Customer Value Marketing jest RFM Marketing Automation, funkcjonującą w oparciu o dynamiczną segmentację klientów stworzoną na podstawie ich aktywności zakupowej. Proces wykorzystuje również dane behawioralne zgromadzone na temat indywidualnych użytkowników w systemie marketing automation. Dynamiczny, oparty na modelu RFM widok klienta 360 stopni może być zastosowany do stworzenia całkowicie nowej struktury działań automatyzacji marketingu takich jak wysyłka email, dynamiczne treści strony WWW, aplikacja mobilna, social media, sieci reklamowe, punkty sprzedaży czy sprzedaż bezpośrednia, aby poprowadzić użytkownika na najwyższe szczeble segmentacji.

Więcej informacji na temat RFM Markting Automation: www.salesmanago.pl/marketing-automation/rfm_marketing_automation.htm

Informacje na temat Customer Value Marketing: www.salesmanago.pl/marketing-automation/customer_value_marketing.htm

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij