Gamellon, największa gamingowa sieć partnerska YouTube w Polsce, wzmacnia dział sprzedaży

Od października sieć partnerska Gamellon poszerzyła swój dział sprzedaży, którym kieruje teraz Weronika Krzymińska pełniąc funkcję head of sales. Do zespołu dołączyła również Marcelina Woźniak jako senior sales manager.
O autorze
1 min czytania 2016-10-20

Zadaniem nowych osób w zespole będzie przede wszystkim koordynacja współpracy z kluczowymi klientami, nadzór pracy działu client service oraz proaktywne pozyskiwanie nowych kampanii marketingowych. Rozbudowa działu sprzedaży to efekt rosnącej pozycji Gamellon, który jest największą gamingową siecią partnerską YouTube w Polsce.

Gamellon to ponad 100 kanałów, w tym 5 posiadających ponad million subskrypcji, a dwóch twórców, Blowek i Stuu, są w pierwszej piątce najbardziej zasięgowych youtuberów w Polsce. Cała sieć MCN jest oglądana regularnie przez 19 mln subskrybentów i generuje 150 mln wyświetleń filmów miesięcznie. Tylko w tym roku udało nam się pozyskać ponad czterdzieści nowych kanałów, dlatego też rozbudowa działu sprzedaży była konieczna, aby skutecznie koordynować współprace z klientami oraz pozyskiwać nowe kampanie. – wyjaśnia Adam Semik, prezes Gamellon.

Weronika Krzymińska jako head of sales odpowiadać będzie za dalszy rozwój działu sprzedaży, koordynację jego pracy oraz działania new businessowe. Krzymińska jest związana z branżą od 2013 roku – wcześniej pracowała w dziale sprzedaży w portalu naEKRANIE.pl oraz w LifeTube (również na stanowisku head of sales). Pierwsze doświadczenie z pracą z influencerami zdobywała jeszcze w 2012 roku, pracując w Livebrand PR Communications. Oprócz doświadczenia w sprzedaży, Weronika Krzymińska specjalizuje się w public relations oraz managemencie (odpowiadała za obsługą managerską m.in. Łukasza Jakóbiaka).

Marcelina Woźniak będzie odpowiadać w Gamellon za wsparcie proaktywnej sprzedaży oraz podtrzymywanie relacji z obecnymi i nowymi klientami. Poprzednio przez dwa lata współpracowała z LifeTube na stanowisku sales executive, gdzie odpowiadała za koordynację projektów takich jak Wedel, McDonald’s, Ubisoft i Disney. Wcześniej pracowała w agencji public relations 24/7 Communications.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Krzymińska i Woźniak współtworzyły również eventy dla fanów YouTube, takie jak Orange Video Fest oraz Nju Winter Games. Krzymińska jest laureatką wyróżnienia w kategorii Social Media (12. edycja nagród Złote Spinacze) za pierwszy internetowy talent show na YouTube “Można Inaczej”.

Gamellon to pierwsza tematyczna sieć partnerska Youtube, skupiająca się na tematyce gamingu. Powstała w 2015 roku i liczy ponad 100 kanałów, które oglądane są stale przez 19 mln subskrybentów. Skupia największych twórców z kategorii gaming, takich jak Blowek, Stuu Games, Karolek czy Disowskyy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się