TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

eStoreMedia poszerza współpracę z grupą Nestle

eStoreMedia, spółka specjalizująca się w zarządzaniu i tworzeniu multimedialnych treści produktowych na potrzeby e-commerce, rozwija współpracę z grupą Nestle. Po efektywnym wdrożeniu rich contentu dla marki Purina w internetowych serwisach sprzedażowych, na powierzenie obsługi tego obszaru...
O autorze
1 min czytania 2016-10-25

… eStoreMedia zdecydowała się również marka Nespresso.

– Nespresso poszukiwało sprawdzonego partnera, który wzmocni obecność produktów Nespresso w serwisie CENEO. Celem naszej firmy jest zwiększenie sprzedaży ekspresów do kawy w internecie, aby podkreślić swoją obecność na rynku. Swoją wartość eStoreMedia udowodniła już skutecznością swoich działań, podczas współpracy z marką Purina. Liczymy więc na równie dobre efekty – komentuje dział marketingu Nespresso.

Dzięki działaniom eStoreMedia, jakość kart produktów marki Purina w e-commerce znacząco się poprawiła. W niektórych serwisach produkty te wybiły się nawet na czołowe miejsca listy wyszukiwania Google.

– Bardzo cieszy nas zaufanie, którym kolejny podmiot z grupy Nestle obdarza eStoreMedia . – rozpoczęcie współpracy z Nespresso komentuje Rafał Kochański, dyrektor zarządzający, odpowiedzialny w eStoreMedia za usługę eStoreContent i dodaje – Podczas pracy nad contentem, zawsze szukamy takich rozwiązań, które nie tylko poprawią efekt wizualny obecności marki w sklepach internetowych, ale również pomogą e-shopperom w znajdywaniu produktów naszych klientów i dodawaniu ich do koszyka. Wierzymy, że w przypadku Nespresso uda nam się osiągnąć podobny efekt, jak w przypadku marki Purina. Pierwsze efekty naszych działań można już zobaczyć w serwisie CENEO.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

eStoreMedia od 2009 roku, zajmuje się wspomaganiem marketów w prezentowaniu ich produktów w kanałach e-commerce. Obok badań obecności marek w sklepach internetowych oraz mediach typu „3rd-party”, firma oferuje usługę eStoreContent, wspierającą producentów oraz e-sklepy w atrakcyjnym oraz rzetelnym prezentowaniu produktów online. Do tej pory eStoreMedia dostarczała usługi dla takich marek, jak Microsoft, P&G, Nike, czy Nestle.

Słuchaj podcastu NowyMarketing