Jednorazowy bonus za rejestrację ma sens. Pod warunkiem że jest to nowe BMW o wartości 100 000 złotych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jednorazowy bonus za rejestrację ma sens. Pod warunkiem że jest to nowe BMW o wartości 100 000 złotych

Akcja rejestracji numerów w T-Mobile na kartę nabiera tempa. Prosta i szybka procedura, szeroka lista punktów, oferta z bonusami które faktycznie się przydają – to standard. Najlepsza oferta dla przenoszących numer – mamy to. A teraz pomyśleliśmy, że przydało by się coś ekstra.

W ofertach T-Mobile na kartę systematycznie pojawiają się nowe możliwości i benefity. Wszystko po to, by klienci mogli korzystać z najlepszej dostępnej oferty. Dostępnej tylko dla nich. Podwojenie każdego doładowania, darmowe rozmowy i SMSy w sieci, 10 GB Internetu co miesiąc za darmo nawet przez rok – mają wielu fanów. 22 października wprowadziliśmy najlepszą na rynku ofertę dla przenoszących numer do T-Mobile na kartę i już szykujemy kolejne propozycje.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Tymczasem jednak postanowiliśmy trochę inaczej podejść do bonusów rejestracyjnych. Im większa kwota w prezencie tym trudniej faktycznie z niej skorzystać. Dlatego w tej licytacji powiedzieliśmy „pas”.

Zamiast tego zorganizowaliśmy Superloterię, w której udział nie kosztuje nic, jest dla wszystkich naszych zarejestrowanych klientów pre-paid oraz przenoszących numer do oferty na aboanemnt lub Mix a pula nagród jest imponująca. Wygrać będzie można:

  • 4 samochody BMW 318i Limousine
  • 40 telewizorów Samsung UE55KU6670S Curved
  • tablety Lenovo YOGA Tab 3 Pro LTE
  • smartfony Samsung Galaxy S6 i HTC Desire 825
  • zegarki Samsung Gear S3
  • doładowania, rok ważności konta i inne usługi

Loteria trwać będzie od 3 listopada 2016 do 28 lutego 2017, a łączna pula nagród ma wartość prawie 2,5 miliona złotych.

Zasady gry są banalnie proste. Udział w Superloterii jest całkowicie dobrowolny i bezpłatny. Warunkiem udziału jest posiadanie w T-Mobile na kartę zarejestrowanego numeru (lub zarejestrowanie go w czasie trwania Loterii) oraz wysłanie z niego bezpłatnej wiadomości SMS ze zgłoszeniem (o treści ZGODA pod numer 8060).

Za sam fakt posiadania zarejestrowanego numeru w T-Mobile przysługuje jeden los. Swoje szanse w losowaniu można zwiększać doładowując konto. Kolejne losy przyznawane są automatycznie po każdym doładowaniu (według zasady: 5 zł = 1 los; doładowania które nie są wielokrotnością tej kwoty będą zaokrąglane na korzyść klienta w górę, czyli np. 12 zł to 3 losy).

Dodatkowe szanse mają Ci, którzy przejdą z systemu na kartę na abonent lub MIX w T-Mobile. Otrzymają wówczas 10 losów jednorazowo w chwili przystąpienia do zabawy, a następnie cyklicznie co miesiąc pulę wynikającą z wysokości abonamentu lub zobowiązania w Mix (wg zasad opisanych powyżej).

Żeby sprawiedliwości stało się zadość każdy może wygrać tylko 1 nagrodę danego typu. Szczęśliwcy zostaną wyłonieni podczas jednego z czterech losowań: 15.12.2016 r., 16.01.2017 r., 15.02.2017 r. oraz 15.03.2017 r. O wygranych będą powiadamiani telefonicznie lub SMS-ami. Regulamin loterii i więcej informacji o niej można znaleźć na stronie www.superloteria.t-mobile.pl, która aktywna będzie od 3 listopada.

Ofercie towarzyszy kolejna odsłona kampanii reklamowej, w której po raz kolejny wystąpi znana i lubiana piosenkarka Cleo. Widzowie mogli ją oglądać w spocie zachęcającym do rejestracji numeru w T-Mobile. Tym razem piosenkarka przedstawia nie tylko korzyści płynące z przystąpienia do T-Mobile na kartę, ale również zachęca do wzięcia udziału w Superloterii. W najnowszej reklamie Cleo również – tak jak w poprzedniej – zaśpiewa swój najnowszy hit „Mi-Sie”.

ACHA, PŁYTY CLEO TEŻ BĘDĄ DO WYGRANIA;)

Kampania obejmuje działania w radiu, Internecie (display i rich media) i social mediach, a także materiały BTL w punktach sprzedaży.

Za realizację oraz koncepcję kreatywną odpowiedzialna jest agencja Bridge2FUN, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom MediaVest Group. Kreacje w Internecie przygotował SMG LiquidThread, a materiały BTL opracowała agencja G7. Działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa.

Oferta jest dostępna dla wszystkich klientów rejestrujących lub mających zarejestrowany numer w T-Mobile. Kartę SIM można zarejestrować w ciągu kilku minut w każdym z kilkuset sklepów firmowych i autoryzowanych punktów sprzedaży T-Mobile na terenie całej Polski w placówkach Poczty Polskiej oraz kilku tysięcy kiosków i saloników RUCHU, Relay, Inmedio i 1Minute.

Więcej informacji na temat rejestracji numerów na kartę można uzyskać na stronie: www.zarejestruj-karte.pl.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij