Electrolux promuje UltraSilencer™ Zen – najcichszy odkurzacz na świecie

17 października ruszyła nowa kampania Electrolux „Zamień swój stary, głośny odkurzacz na cichy od firmy Electrolux”, promująca najcichszy na świecie odkurzacz UltraSilencer™ Zen. Kampania obejmuje działania w TV oraz w Internecie.
O autorze
1 min czytania 2016-11-04

Kampania ma na celu podkreślenie innowacyjnych rozwiązań firmy Electrolux, zastosowanych w odkurzaczach z linii UltraSilencer™ Zen. Te najcichsze odkurzacze na świecie generują dźwięk na poziomie zaledwie 58 decybeli, czyli taki, jak zwykła rozmowa. W spocie reklamowym pokazane jest, jak brzmi cisza.

Kampania obejmuje emisję spotów reklamowych w TV, w serwisach VOD oraz na portalu YouTube. Za kreację odpowiadał Newcast, spot wyprodukowała agencja House of Radon, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith, a komunikacją PR zajmuje się Multi Communications.

Elementem kampanii marketingowej jest promocja, w której klienci przy zakupie wybranych modeli odkurzaczy, mogą otrzymać premię w wysokości 100 lub 200 złotych. Środki przekazywane są po rejestracji na stronie electrolux.pl/promocje w formie karty przedpłaconej MasterCard.

Kampania reklamowa trwa do końca listopada, zaś promocja do 31 grudnia 2016 lub do wyczerpania puli nagród. Więcej szczegółów i regulamin promocji na electrolux.pl/promocje.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji: newsroom.electrolux.com/pl/, electrolux.pl oraz facebook.com/electroluxpolska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing