„Najważniejsze znajdziesz w środku” – Empik startuje z kampanią świąteczną

Autorem konceptu kreatywnego jest Agencja Grey. Kampania obejmuje telewizję, radio, prasę, kino oraz nośniki store deco a także katalogi tematyczne.
O autorze
1 min czytania 2016-11-14

Klientów Empiku łączy ze sobą jedna, szczególna cecha – wrażliwość na to co wartościowe, na myśli, emocje i potencjał kreatywny, który tkwi w każdym z nas. Empik, poprzez swoją wyjątkową ofertę, towarzyszy nam od dawna w najbardziej intymnych chwilach – spotkaniach z własnym wnętrzem i w odkrywaniu tego, co może zgrać się z wnętrzem bliskich nam osób. Kampania świąteczna manifestuje tę cechę i pokazuje jak ogromną wagę ma ona w naszych relacjach, a przez to w naszym życiu – mówi Mira Dobek, Dyrektor Marketingu Empiku.

Koncept kreatywny „Najważniejsze znajdziesz w środku” przygotowała Agencja Grey. Empik zachęca do tego, by nie zatrzymywać się na pierwszym wrażeniu, ale próbować zajrzeć do środka drugiej osoby. Po to, by ją naprawdę poznać, a co za tym idzie, obdarować ją tym, co dla niej najważniejsze. Poznanie drugiego człowieka przez kulturę to nie tylko idea najnowszej kampanii Empiku, ale też apel marki do jej konsumentów – podkreśla Mira Dobek.

Reżyserem spotu reklamowego jest Bartosz Dombrowski a za produkcję odpowiadał dom produkcyjny „Tyrka Studio”. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MEC.

Jak informuje Mira Dobek, Dyrektor Marketingu Empiku – Świąteczna kampania telewizyjna Empiku obejmująca m.in.TVN, Polsat oraz TVP ma dwie odsłony: wizerunkową i ta potrwa od 9 listopada do 18 grudnia oraz produktową, która będzie realizowana od 16 listopada do 23 grudnia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania zewnętrzna obejmuje również radio (sieć AGORA, RMF oraz RMF Classic, Trójka, Radio ZET, Chilli ZET), kino (Multikino, Cinema City, Helios), internet (YouTube i facebook) oraz prasę.

Empik wyda kilka katalogów tematycznych prezentujących wybraną ofertę świąteczną – wyłączności produktowe, wydania specjalne, nowości oraz bestsellery. Będą to zarówno katalogi multibranżowe, jak i poświęcone jednej kategorii (np. książkom, grom planszowym czy muzyce). Dystrybucja tych wydawnictw będzie się odbywać bezpośrednio w salonach Empik oraz jako inserty do gazet.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Layout „Najważniejsze znajdziesz w środku” w kilku różnych wersjach zaistniał również na nośnikach bezpośrednio w salonach – m.in. na plakatach, banerach w witrynach a także w sklepie internetowym empik.com.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się