Co roku 96% Polaków otrzymuje życzenia świąteczne. Jeśli nie są składane osobiście, wysyłamy je SMSowo lub przekazujemy telefonicznie. Coraz rzadziej jednak wysyłamy tradycyjne kartki pocztowe – robi to tylko 30% Polaków, chociaż z reguły bardzo lubimy je otrzymywać. NIVEA pomaga w pielęgnowaniu bliskości i tradycji podczas Świąt, dając możliwość wysłania kartek świątecznych najbliższym. Dzięki temu zachęca Polaków do okazywania sobie bliskości i troski.
Mechanizm akcji jest niezwykle prosty. Aby wysłać kartkę świąteczną, wystarczy zarejestrować się na stronie www.nivea.pl, dodać wybrane zdjęcie przedstawiające siebie lub swoich najbliższych i napisać życzenia oraz wpisać adres, na który ma zostać dostarczona kartka. NIVEA bezpłatnie wydrukuje i dostarczy kartkę na dowolny adres w Polsce. Każdy zarejestrowany użytkownik strony może wysłać do 5 kartek z życzeniami. Użytkownicy Klubu Moja NIVEA i NIVEA BABY mają możliwość przesłania życzeń do 10 bliskich osób.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Akcja „Pielęgnuj bliskość w Święta” trwa od 14-go listopada do 20-go grudnia 2016. W zeszłorocznej edycji Polacy złożyli życzenia ponad 100 000 razy!
Obsługą PR akcji „Pielęgnuj bliskość w Święta” zajmuje się MSLGROUP. Za koncept strategiczny i za jej przebieg odpowiada agencja GoldenSubmarine. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD.
Słuchaj podcastu NowyMarketing