GigaGigaNet w nowej kampanii Virgin Mobile

21 listopada ruszyła kampania Virgin Mobile, prezentująca GigaGigaNet. Promocja największego wirtualnego operatora pozwala na podwojenie liczby gigabajtów za jedyne 5 złotych. Komunikacja będzie prowadzona w telewizji, kinie, radiu i mediach online.
O autorze
1 min czytania 2016-11-22

GigaGigaNet będzie automatycznie podwajał liczbę gigabajtów wynikających z pakietu #PEŁENLUZ, #BEZLIMITU, #NAJLEPIEJ i #DLAMNIESUPER oraz #Dokładki_3GB. Do łącznej puli internetu dodawane są również darmowe gigabajty, które przysługują lojalnym i przenoszącym numer klientom. Łącznie, w pakiecie #DLAMNIESUPER, abonent może mieć do dyspozycji aż 29 GB Internetu LTE.

W kampanii ponownie pojawia się Gigababcia w driftującym samochodzie, która prezentuje zalety oferty promocyjnej GigaGigaNet. Działania marketingowe obejmują spoty telewizyjne i radiowe w głównych oraz tematycznych stacjach telewizyjnych i radiowych, reklamę w internecie i spoty kinowe. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiedzialna jest agencja Lubię to – linked by Isobar (Joanna Biernacka, Maciej Kozina, Szymon Pruszyński). Po stronie Virgin Mobile – Agnieszka Flis, Piotr Suchodolski, Karol Ruciński, Kamil Marhula. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją Rio de Post. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare (Anna Bieńkowska – TV, radio, OOH) oraz iProspect (Karolina Gardzińska – online).

Więcej szczegółów na virginmobile.pl/gigagiganet.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj