Czarne herbaty TEEKANNE debiutują w nowej odsłonie

Wraz z rozpoczęciem sezonu herbacianego marka TEEKANNE rozpoczęła proces wprowadzania na półki sklepowe produktów w nowej, odświeżonej szacie graficznej. Największe zmiany dotyczą opakowań herbat czarnych, które jeszcze w tym miesiącu zadebiutują w sprzedaży.
O autorze
1 min czytania 2016-11-25

Nowy design, najlepszy smak!

Odświeżona odsłona opakowań czarnych herbat TEEKANNE nawiązuje do tradycyjnego, brytyjskiego designu. Na każdym pudełku konsumenci znajdą nie tylko skład poszczególnych mieszanek, ale także krótką historię o każdej specjalności. Po odświeżeniu designu, każdej herbacie czarnej odpowiada nowy kolor: Earl Grey – czarny, Gold – złoty, English Breakfast – czerwony, a Assam – zielony. Wszystkie łączy zastosowanie w projekcie fragmentów map, nawiązujących do podróży do herbacianych zakątków świata. Dodatkowo, na każdym opakowaniu wyeksponowana została informacja, że wszystkie mieszanki herbaty zostały starannie wyselekcjonowane z najlepszych plantacji.

– Nowy design herbat czarnych został wprowadzony po to, by konsumenci mogli jeszcze łatwiej rozróżnić poszczególne mieszanki i wybrać swoją ulubioną specjalność. Dzięki zmianie wizerunków, nawiązującej do brytyjskich projektów, produkty będą nie tylko lepiej widoczne na sklepowych półkach, ale również, już od momentu pierwszego kontaktu z klientem, będą przywoływały skojarzenia z tradycją celebrowania chwil przy filiżance herbaty – mówi Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Specialist TEEKANNE. Mamy nadzieję, że nowe, eleganckie opakowania przyciągną uwagę konsumentów, którzy do tej pory nie mieli okazji spróbować wszystkich czarnych herbat TEEKANNE – dodaje.

TEEKANNE. Tak smakuje czarna herbata

Aktualnie w portfolio TEEKANNE dostępnych jest łącznie kilkanaście czarnych herbat. Oprócz flagowego produktu marki, herbaty Earl Grey, dostępnej także w wersji z dodatkiem cytryny (Earl Grey Lemon), na rynku polskim kupić można mieszanki Assam, English Breakfast i Gold. Earl Grey, Earl Grey Lemon i Gold występują zarówno w opakowaniu z 20 i 100 torebkami. Natomiast herbaty English Breakfast i Assam występują tylko w większym opakowaniu.

Herbaty czarne w odświeżonej szacie graficznej pojawią się na sklepowych półkach jeszcze w listopadzie br. Już teraz konsumenci mogą znaleźć w sieciach nowe wizerunki herbatek owocowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing