„K2 Bank”, czyli wizja przyszłości w bankowości - i nie tylko

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„K2 Bank”, czyli wizja przyszłości w bankowości  - i nie tylko

K2 stworzyła „K2 Bank” - interfejs konwersacyjny oparty o wykorzystanie inteligentnego bota (BankBota). „K2 Bank” rozumie polecenia w języku naturalnym, jest proaktywny, umożliwia zarządzanie finansami z różnych banków oraz integruje się z systemami zewnętrznymi.

„K2 Bank” to interfejs konwersacyjny, który rozumie ludzką mowę i wydawane mu polecenia. Za jego pomocą można więc w błyskawiczny sposób dokonać przelewu, sprawdzić swoje wydatki w różnych kategoriach, otworzyć konto, lokatę, a nawet unieważnić kartę kredytową. Dodatkowo „K2 Bank” jest bardzo proaktywny m.in. przypomina o terminach płatności, informuje o przekroczonym budżecie miesięcznym, czy podpowiada produkty finansowe odpowiadające potrzebom użytkownika.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Stworzony przez K2 interfejs konwersacyjny umożliwia zarządzanie finansami z rożnych banków. Jest to możliwe, dzięki przyjętej w 2015 roku dyrektywie unijnej PSD2, która nakłada na banki obowiązek wprowadzenia otwartego API dla podmiotów trzecich. „K2 Bank” może się też integrować z systemami zewnętrznymi m.in. e-commerce, umożliwiając natychmiastowe płatności, czy z porównywarkami cen.

Od ponad roku przyglądamy się interfejsom konwersacyjnym tworzonym na świecie. Zaprojektowanie użytecznego interfejsu chatbota dla bankowości okazało się sprawą, która ze względu na bardzo dużą liczbę możliwych scenariuszy, wcale nie jest prosta. - mówi Maciej Lipiec, User Experience Director w K2. – „K2 Bank” jest wizją przyszłości w bankowości, ale tak naprawdę, jest ona gotowa do wdrożenia przez K2 dla klientów z sektora bankowego już dziś. Rozwiązania oparte o chatboty, podobne do BankBota, mogą znaleźć zastosowanie także w sklepach internetowych, ubezpieczeniach, opiece medycznej, telekomach, branży travel i wielu innych.

„K2 Bank” wykorzystuje technologie sztucznej inteligencji, przetwarzania języka naturalnego i wyszukiwania semantycznego, opierając się na rozwiązaniach firmy Stanusch Technologies, która jest partnerem technologicznym K2. Stanusch Technologies to polska firma mogąca pochwalić się największą liczbą zrealizowanych projektów typu chatbot na świecie (wg portalu chatbots.org) i będąca kluczowym sprzedawcą w tym obszarze (wg firmy analityczno-doradczej Gartner).

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij