TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Praktycznie o Influencer Marketingu – bezpłatny ebook

Praktycznie o Influencer Marketingu – bezpłatny ebook
To prawdopodobnie pierwsze na polskim rynku tak obszerne omówienie tematyki Influencer Marketingu w oparciu o polskie realia. Platforma Whitepress przygotowała ebooka edukacyjnego, który szczegółowo i praktycznie omawia temat współpracy z influencerami– od ich doboru, przez koordynację współpracy...
O autorze
1 min czytania 2016-11-29

…aż po mierzenie efektów. Ponadto w publikacji znajdziemy aż 11 case studies, z czego 10 omawia kampanie zrealizowane z polskimi influencerami.

Influencerzy odgrywają coraz większą rolę na polskiej scenie marketingowej. Szacuje się, że blogerzy docierają z tworzonymi przez siebie treściami nawet do 11 milionów użytkowników. Ponad połowa czytelników blogów podejmuje decyzje zakupowe pod wpływem ich rekomendacji. Dla prawie 75% badanych, blogi są najważniejszym źródłem wiedzy o produktach i usługach, ważniejszym nawet niż opinie znajomych! Jeśli dodamy do tego, że prawie 1/3 Polaków nie kieruje się w swoich decyzjach zakupowych tradycyjną reklamą, jasne stanie się, że nie można pomijać influencerów w projektowaniu strategii marketingowych. Właśnie dlatego powstał ten ebook. Jego rolą jest przybliżenie polskim marketerom i agencjom prawdziwego potencjału drzemiącego w Influencer Marketingu. Jednocześnie autorzy chcą pokazać, jak taka współpraca powinna wyglądać – ta pozycja to 100% praktyki w oparciu o opinie ekspertów branży i case studies z polskiego rynku. Omówione są m. in. kampanie: MasterCard i Michała Szafrańskiego, Blogogody IKEI, czy Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego i blogerów podróżniczych.

Ebook to przede wszystkim dzieło Justyny Fabijańczyk i Agaty Cupriak, ale też ekspertów, którzy dodali od siebie solidną dawkę praktycznych porad i uwag. Czytelnicy zapoznają się z opiniami: Anny Pytkowskiej z BLOGmedia, Dawida Zarazińskiego z portalu e-biznes.pl, Grzegorza Miłkowskiego z Socialpress.pl, Jacka Szlaka z Marketingu przy Kawie, Jagody Prętnickiej z SentiOne, Joanny Czeladzińskiej z Online Marketing Polska, Julii Izmałkowej z Izmałkowa Consulting, Macieja Trojanowicza z agencji Szeri Szeri, Małgorzaty Litorowicz z Admonkey.pl, Michała Wieczorka z SoTrendera, Mikołaja Winkla z Brand24, Moniki Czaplickiej z Wobuzz, Olgi Majkowskiej z OFFON Agency, Piotra Krauschara z Face Addicted, Weroniki Wyrzykowskiej z LifeTube i Szymona Słowika z Takaoto. W sumie blog ma 26 partnerów i patronów medialnych.

Ebook można pobrać za darmo ze strony.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

NowyMarketing jest patronem medialnym ebooka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się