Deloitte po raz kolejny wesprze ważne inicjatywy społeczne

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Deloitte po raz kolejny wesprze ważne inicjatywy społeczne

W związku z ogromnym zaangażowaniem pracowników w pierwszą edycję konkursu na inicjatywy społeczne firma Deloitte zdecydowała o dofinansowaniu 23 projektów istotnych dla lokalnych społeczności.

Czujniki, które pozwolą monitorować jakość powietrza, wsparcie dla dzieci z niezamożnych rodzin, rewolucja żywieniowa w polskich szpitalach oraz profilaktyka nowotworowa – to tylko niektóre z 21 projektów społecznych zainicjowanych przez pracowników firmy doradczej Deloitte. Wszystkie inicjatywy, wybrane w drugiej edycji konkursu , mieszczą się w formule idei „Making an impact that matters” (co oznacza kreowanie pozytywnych zmian).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ubiegłym roku z okazji 25-lecia działalności Deloitte firma wsparła 25 ważnych projektów społecznych, zaproponowanych przez jej pracowników. Łącznie przedstawiciele Deloitte, którzy wcielili się w rolę koordynatorów, przeznaczyli aż 1 384 godzin na realizację prowadzonych przez siebie projektów, a w przypadku pozostałych wolontariuszy było to aż 3 349 godzin.

„Inicjatywa cieszyła się tak dużym powodzeniem, że postanowiliśmy działania te wpisać na stałe w naszą strategię. Wychodzimy z założenia, że biznes to nie tylko zysk, ale również wspieranie społeczności, w których funkcjonuje firma i jej pracownicy. Cieszę się, że zespół Deloitte wyróżnia tak dużą wrażliwością społeczną” – mówi Marek Metrycki, Partner Zarządzający Deloitte w Polsce. 

W drugiej edycji konkursu „Twoja inicjatywa. Twój wpływ” zgłoszono aż 72 inicjatywy w trzech kategoriach budżetowych: 5 tys. zł, 10 tys. zł oraz 15 tys. zł. Ostatecznie wybrano 21 projektów pracowniczych i 2 studenckie. Łączny budżet inicjatyw pracowników, które uzyskały wsparcie wyniesie 250 tys. zł. Najwięcej z nich dotyczy edukacji, pomocy społecznej, kultury, sportu ,zdrowia oraz wyrównywania szans. Rada Konkursu zgłoszonym projektom przyznawała punkty w skali od 1 do 5, oceniając je pod kątem kilku aspektów: potencjału do kontynuacji, wykorzystania wolontariatu pracowniczego, zaangażowania beneficjentów, przyczyniania się do zmiany społecznej w Polsce, zasięgu oraz innowacyjności pomysłu. Kolejna edycja programu została zaplanowana na 2017 rok.

Deloitte od wielu lat angażuje się w edukowanie rynku na temat społecznej roli biznesu. Dlatego przy tworzeniu idei „Making an impact that matters” pracownikom przyświecała myśl, że biznes ma nie tylko prawo, ale i obowiązek wpływać na rozwój społeczny. Tą ideą eksperci Deloitte dzielą się ze swoimi klientami. Dlatego również w Polsce istnieje zespół, który świadczy usługi doradztwa w obszarze zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu w zakresie, m.in. zintegrowanej sprawozdawczości, zaangażowania kluczowych interesariuszy, odpowiedzialnej sprzedaży, ochrony środowiska czy też mierzenia wpływu.

Podsumowanie programu 25 inicjatyw na 25-lecie Deloitte w formie krótkiego wideo:

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij