Hunters – agencja bezpieczeństwa, za cel obrała sobie kreatywne kalendarze dla swoich klientów — bo przecież zdobią one ściany w każdej firmie. Co roku firma stara się w nieszablonowy sposób zaznaczyć swoją obecność. Do tej pory robili to w humorystyczny sposób, który na kartkach kalendarza przedstawiał dominującą na bieżący rok cechę firmy np. to, że firma cały czas „ma wszystko na oku”. Co roku szli innym torem. Starając się wpłynąć na różne postrzeganie ich branży.
W tym roku postawili na coś zupełnie innego! Stworzyli własną grafikę, do której zaangażowali swoich pracowników i ich dzieci. To właśnie ludzie najbardziej związani z firmą mogli dać coś od siebie dla swoich klientów, a dla dzieci frajdą był proces tworzenia tego dzieła.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Tutaj możecie zobaczyć efekty!
Nam się podoba inicjatywa, a Wam?
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024