Jak zerwać z wizerunkiem "typowego mięśniaka"?

Jak zerwać z wizerunkiem

Zrywanie z wizerunkiem „typowego mieśniaka” jest dość trudne. To samo tyczy się postrzegania firmy jako „stockowej korporacji”. Jak kreatywnie zmienić swój obraz w branży?

Hunters – agencja bezpieczeństwa, za cel obrała sobie kreatywne kalendarze dla swoich klientów — bo przecież zdobią one ściany w każdej firmie. Co roku firma stara się w nieszablonowy sposób zaznaczyć swoją obecność. Do tej pory robili to w humorystyczny sposób, który na kartkach kalendarza przedstawiał dominującą na bieżący rok cechę firmy np. to, że firma cały czas „ma wszystko na oku”. Co roku szli innym torem. Starając się wpłynąć na różne postrzeganie ich branży.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W tym roku postawili na coś zupełnie innego! Stworzyli własną grafikę, do której zaangażowali swoich pracowników i ich dzieci. To właśnie ludzie najbardziej związani z firmą mogli dać coś od siebie dla swoich klientów, a dla dzieci frajdą był proces tworzenia tego dzieła.

 Tutaj możecie zobaczyć efekty!

 Nam się podoba inicjatywa, a Wam?

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij