Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Bez poczty elektronicznej ani rusz – wyniki badania IIBR dla Wirtualnej Polski

Z badania przeprowadzonego przez IIBR na zlecenie Wirtualnej Polski wynika, że poczta e-mail jest najpopularniejszą formą komunikacji w sieci. Korzysta z niej 97% internautów; znacznie więcej niż z serwisów społecznościowych. Dla blisko 2/3 badanych maile to najważniejszy kanał wymiany informacji.
O autorze
1 min czytania 2013-02-28

Nie ma komunikacji bez e-maila

Poczta elektroniczna jest niekwestowanym liderem komunikacji międzyludzkiej w internecie. Korzystanie z niej deklaruje aż 97% internautów biorących udział w badaniu IIBR. Na drugim miejscu znalazły się serwisy społecznościowe (83%), na trzecim – komunikatory (77%).

Co więcej, dla 62% maile są najważniejszym sposobem wymiany informacji w sieci.

 

Procent osób wykorzystujących w internecie dane formy komunikacji

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

  

Procent osób, dla których dana forma komunikacji jest najważniejsza

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nie ma dnia bez poczty

Codzienne korzystanie z poczty potwierdza 69% badanych. Najczęściej robią to osoby z wyższym wykształceniem (81%), kierownicy i menedżerowie (86%) oraz specjaliści, przedstawiciele wolnych zawodów i pracownicy umysłowi (86%). Serwisów społecznościowych używa każdego dnia prawie połowa internautów, a komunikatorów – niespełna 1/3. Co ciekawe, procent osób korzystających z poczty rośnie proporcjonalnie wraz z wielkością miejscowości, w której mieszkają respondenci. W miastach powyżej 500 tys. mieszkańców nawet 81% internautów deklaruje, że w ich życiu nie ma dnia bez poczty.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

Codzienne korzystanie z form komunikacji w internecie

Im mniej, tym lepiej

Blisko 1/4 internautów (23%) ma tylko jedno konto e-mailowe, a ponad 1/3 (36%) – dwa. Internautów, którzy posiadają więcej niż 6 kont e-mailowych jest zaledwie 2%.

Liczba kont pocztowych

Poczta WP.PL liderem

Od 2006 roku Poczta WP.PL jest numerem jeden wśród serwisów pocztowych w Polsce. Wygrywa z innymi jeśli chodzi o liczbę użytkowników, odsłon i czas (za: dane Megapanel PBI/Gemius). 

Więcej informacji: Raport Poczta elektroniczna w Polsce

O badaniu:

Badanie zrealizowane przez IIBR na zlecenie Wirtualnej Polski. Badanie przeprowadzono w dniach 28 listopada – 16 grudnia 2012 roku na grupie internautów w wieku 15 lat i więcej, gdzie n = 2000 wypełnionych ankiet. Dane zostały doważone pod względem płci i wieku tak, by były reprezentatywne dla ogółu internautów w Polsce (ważenie do danych Ipsos-Omnibus).