Michał Leszczyński z MSLGROUP do San Markos

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Michał Leszczyński z MSLGROUP do San Markos

Michał Leszczyński został dyrektorem strategicznym w San Markos. Przez ostatnie 2 lata pracował na tym samym stanowisku w agencji public relations MSLGROUP.

Leszczyński z branżą marketingową związany jest od 18 lat. Wcześniej pracował jako Client Service Director, New Business Director i Strategy Director w agencjach Testardo, Testardo Bates, Testardo Red Cell, Polymus, Paralotna, Red8, MSLGROUP. Projektował oraz realizował kampanie dla takich marek i producentów jak: Zelmer, Fortuna, Empik, Ballantine’s, Felix, USP, Nivea, Rexona, Lirene, RWE, Pizza Hut, Paradyż Group, Okocim, Kasztelan, Medicover, Amazon, Wienerberger, Oilatum, Unilever, GSK, BMW i wielu innych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Leszczyński jest marketingowym pasjonatem i pilnym obserwatorem marek. „Praca to moja pasja, więc sporo czytam o marketingu i komunikacji. Kupuję bardzo dużo książek o tej tematyce i stale poszerzam swoją wiedzę” – mówi Leszczyński.

Ukończył zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej. Jest również absolwentem Szkoły Strategii Marki.

W wolnych chwilach uprawia sport: piłkę nożną, tenis, squasha, jeździ na rowerze. Uwielbia słuchać muzyki, posiada 3500 płyt. Jego hobby to zbieranie zegarków – w swojej kolekcji ma ich aż 40. Laureat Kreatury, zdobywca dwóch nagród Effie, Złotego Spinacza. Nominowany do dwóch nagród SABRE Awards.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij