Kto podjął zimowe Wyzwanie Smaku Pepsi?

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kto podjął zimowe Wyzwanie Smaku Pepsi?

8. listopada wystartowała pierwsza zimowa edycja Wyzwania Smaku Pepsi – kultowej kampanii, w której konsumenci odkrywają, który napój typu cola bardziej im smakuje! Za nami miesiąc zimowej odsłony Wyzwania Smaku – jakie grupy do tej pory wzięły udział w zabawie?

 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W zimowej edycji kampanii Pepsi sprawdziło, jaki smak wybieramy, kiedy temperatura za oknem spada. Czy orzeźwiająca Pepsi pomaga przełamać Miejskim Łyżwiarzom pierwsze lody? Jakim smakiem kierują się Świąteczni Kierowcy? W akcji biorą udział intrygujące świąteczno-zimowe grupy. Swój smak wskazali już między innymi Wieszający Lampki Choinkowe… oraz Elfy!

Do tej pory w Wyzwaniu Smaku Pepsi wzięło udział 6 intrygujących grup, nawiązujących

do trwającego okresu zimowo-świątecznego – wśród nich między innymi Wieszający lampki choinkowe (59 % z uczestniczących w badaniu wybrało smak Pepsi) oraz Świąteczni kierowcy (58 %). Smak Pepsi w ślepym teście wskazywali również biorący udział w akcji Pepsi Totalni Snowboardziści (64 %), Miejscy Łyżwiarze (64 %), Pogodoodporni (62 %) i Elfy (56%). Kto będzie następny? Co tydzień na swoim facebookowym profilu Pepsi przedstawia kolejne grupy, podejmujące zimowe Wyzwanie Smaku Pepsi.

Legendarny test smaku

Mechanizm badania preferencji smakowych podczas Wyzwania Smaku Pepsi pozostaje niezmienny od samego początku trwania akcji. Podczas Wyzwania uczestnik dostaje do spróbowania Pepsi oraz drugi napój typu cola w nieoznaczonych przezroczystych kubkach i wskazuje, który z nich smakuje mu bardziej. Następnie dowiaduje się, którą markę wybrał. Napoje w czasie testów każdorazowo podawane są w tej samej temperaturze, w tych samych kubeczkach i ze świeżo otwartych puszek.

Za przygotowanie i realizację zimowej kampanii Pepsi odpowiadają firmy BBDO Warszawa (kreacja i adaptacja reklam), Deloitte Digital (aktywności w internecie), OMD (zakup mediów), Ewesa (organizacja eventów) oraz Partner of Promotion (działania PR).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij