Kampania społeczna #KupPluszaka #ZamiastPsiaka z udziałem influencerów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania społeczna #KupPluszaka #ZamiastPsiaka z udziałem influencerów

Fundacja Sarigato w ramach akcji Karmimy Psiaki, przekonuje, że zwierzę to nie prezent, a decyzja o jego posiadaniu powinna być przemyślana. Przeciwdziałając podejmowanym pod wpływem impulsu zakupom, Fundacja zamiast żywych prezentów pod choinkę proponuje maskotki w kształcie Psiaka.

 - Wsparcie influencerów ze świata mediów i show biznesu –

To nie pierwszy przypadek, w którym influencerzy chętnie wspierają Fundację Sarigato. Do innych można zaliczyć akcję „Nie kupuj - adoptuj”, „Karma wraca” czy „Dasz rybę czy wędkę” opisująca Szkołę 3.0

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

O akcji #KupPluszaka #ZamiastPsiaka wspomnieli:

Karolina Korwin Piotrowska 

 Magdalena Pieczonka 

Honorata Skarbek

Zofia Zborowska

Kamila Szczawińska

i Beata Pawlikowska

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij