Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Odrzucony”. Burger King i Pepsi jednoczą siły i pokazują swoją autentyczność

„Odrzucony”. Burger King i Pepsi jednoczą siły i pokazują swoją autentyczność
Burger King i Pepsi łączą siły, by pokazać autentyczność marki. Stworzyli humorystyczny film o nazwie "Odrzucony",w którym pokazują, że są markami zaangażowanymi społecznie.
O autorze
0 min czytania 2016-12-29

Film pokazuje grupę prawdziwych, ale zwykle wyglądających aktorów, którzy wcześniej przyszli na castingi do reklam dla konkurencyjnych marek i nie dostali w nich pracy. Rozczarowani aktorzy opisują swoje doświadczenia z poprzednimi, prawie pracodawcami, którzy tak naprawdę do swoich reklam nie szukają prawdziwych ludzi, tylko skrajnego piękna i idealnych proporcji. 

Jeden z aktorów mówi, że nie dostał pracy, bo jego uśmiech był za mało „fajny”. Inna kobieta zaś nie dostała angażu z powodu jej źle wyglądających, według, producentów dłoni. Więc dlaczego grają w reklamie Burger Kinga i Pepsi?

Marki tłumaczą to swoją autentycznością. Zapraszają do swoich punktów każdego, dlatego chcą pokazywać niedoskonałości, będąc blisko swoich gości, stąd spotkanie wszystkich aktorów razem. „Odrzucony” oddaje tego ducha.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj