Jego rolą będzie zarządzanie zespołem kreatywnym oraz kierowaniem projektami dla strategicznych klientów.
Zatrudnienie Krzysztofa było jednym z moich zawodowych marzeń. Znamy się z pracy w Instytucie Rozwoju Reklamy, gdzie wielokrotnie miałem okazję przekonać się, jak skuteczną i twórczą osobą jest nasz nowy Creative Director. Admind w 2016 otworzył biura w Amsterdamie i Zurychu, jak również znacząco zwiększył poziom i liczebność teamu kreatywnego. Kolejnym naturalnym krokiem prowadzącym do wzmocnienia obsługi globalnych klientów jest zatrudnienie Krzysztofa Klimka. – Mateusz Zabierowski – Partner w Admind Agency
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Krzysztof Klimek jest związany z branżą reklamową od 12 lat. Od 2011 r. pełnił funkcję Creative Group Directora, a następnie Creative Directora w agencji ChocolAd. Nagrodzony statuetką Kreatura w kategorii identyfikacja wizualna. Realizował działania dla lokalnych i międzynarodowych klientów, takich jak Honda, Hyundai, Lenovo, Motorola, Ulgix, Febrisan, Microsoft, Knorr, Castrol.