Kampania reklamowa i produkcja telewizyjna OPCOMU

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania reklamowa i produkcja telewizyjna OPCOMU

Wraz z początkiem stycznia rozpoczęła się kampania reklamowa marki ŠKODA, autorstwa agencji reklamowej Opcom.

Kampania przebiega pod hasłem „Modelowa wyprzedaż 2016” i dotyczy wyprzedaży modeli rocznika 2016.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja Opcom odpowiada za strategię, koncepcję kreatywną oraz produkcję spotu telewizyjnego marki.

Kampania obejmuje działania w radio, telewizji, Internecie oraz działania OOH. Angażuje także spoty kinowe, reklamy infotix, VOD, display oraz dedykowaną witrynę internetową. Potrwa do końca stycznia.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij