W połowie lutego przygotowaliśmy „Walentynkowy przegląd Social Media”. Jakub Prószyński w artykule o 5 zasadach dobrego okazjonalnego contentu napisał „Jeśli akurat są Walentynki lub Dzień Kobiet, to normalną rzeczą jest to, że mój newsfeed będzie pełen róż, życzeń i serduszek. Tylko, czy nie jest to wbrew regule „wyróżnij się lub zgiń”, która powinna przyświecać markom obecnym w społecznościówkach?”.
Sprawdziliśmy czy markom udało się wyróżnić przekazując życzenia z okazji Dnia Kobiet i Dnia Mężczyzn.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Spośród postów skierowanych do kobiet najbardziej spodobały się nam życzenia opublikowane przez Pepsi, Żubra oraz Henia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Naszym bohaterem Dnia Mężczyzn został Felix i wiewiórka:
Więcej postów można znaleźć w poniższej galerii: