Dni Kobiet i Mężczyzn na Facebooku

Dni Kobiet i Mężczyzn na Facebooku

Jak marki na Facebooku świętowały Dzień Kobiet? Czy na naszych tablicach pojawiły się setki goździków, czerwonych róż i tulipanów? Czy marki pamiętały także o Dniu Mężczyzn?

W połowie lutego przygotowaliśmy "Walentynkowy przegląd Social Media". Jakub Prószyński w artykule o 5 zasadach dobrego okazjonalnego contentu napisał "Jeśli akurat są Walentynki lub Dzień Kobiet, to normalną rzeczą jest to, że mój newsfeed będzie pełen róż, życzeń i serduszek. Tylko, czy nie jest to wbrew regule „wyróżnij się lub zgiń”, która powinna przyświecać markom obecnym w społecznościówkach?".

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Sprawdziliśmy czy markom udało się wyróżnić przekazując życzenia z okazji Dnia Kobiet i Dnia Mężczyzn.

Spośród postów skierowanych do kobiet najbardziej spodobały się nam życzenia opublikowane przez Pepsi, Żubra oraz Henia.

Naszym bohaterem Dnia Mężczyzn został Felix i wiewiórka:

Więcej postów można znaleźć w poniższej galerii:

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij