Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dni Kobiet i Mężczyzn na Facebooku

Dni Kobiet i Mężczyzn na Facebooku
Jak marki na Facebooku świętowały Dzień Kobiet? Czy na naszych tablicach pojawiły się setki goździków, czerwonych róż i tulipanów? Czy marki pamiętały także o Dniu Mężczyzn?
O autorze
0 min czytania 2013-03-11

W połowie lutego przygotowaliśmy „Walentynkowy przegląd Social Media”. Jakub Prószyński w artykule o 5 zasadach dobrego okazjonalnego contentu napisał „Jeśli akurat są Walentynki lub Dzień Kobiet, to normalną rzeczą jest to, że mój newsfeed będzie pełen róż, życzeń i serduszek. Tylko, czy nie jest to wbrew regule „wyróżnij się lub zgiń”, która powinna przyświecać markom obecnym w społecznościówkach?”.

Sprawdziliśmy czy markom udało się wyróżnić przekazując życzenia z okazji Dnia Kobiet i Dnia Mężczyzn.

Spośród postów skierowanych do kobiet najbardziej spodobały się nam życzenia opublikowane przez Pepsi, Żubra oraz Henia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Naszym bohaterem Dnia Mężczyzn został Felix i wiewiórka:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej postów można znaleźć w poniższej galerii: