Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Regionalne różnice w strukturze polskiego handlu detalicznego

W Polsce funkcjonuje około 107 tys. sklepów spożywczych i spożywczo-przemysłowych. Struktura handlu detalicznego wskazuje na stosunkowo niski udział kanału nowoczesnego (hipermarketów, supermarketów i dyskontów), który wynosi 6 proc. w ujęciu ilościowym w skali Polski.
O autorze
1 min czytania 2017-01-12

Analiza struktury handlu detalicznego wskazuje na duże zróżnicowanie regionalne pod względem liczby sklepów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Mapa prezentuje wyniki analizy liczby oraz struktury handlu detalicznego ze względu na format punktu sprzedaży. Kolorem ciemnoszarym na mapie oznaczone są województwa o największej liczbie punktów sprzedaży, z kolei kolorem jasnoszarym zaznaczone są województwa o najniższej liczbie sklepów. Zaobserwować możemy duże dysproporcje w liczbie punktów sprzedaży w poszczególnych województwach.  Wielkość wykresów kołowych i kolory oznaczają poszczególne kanały sprzedaży: ciemnoniebieski – kanał nowoczesny (hipermarkety, supermarkety i dyskonty), jasnoniebieski – sklepy tradycyjne sieciowe, zielony – sklepy tradycyjne niezrzeszone.