Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Szwedzi stworzyli billboardy, które kaszlą… Zobacz niesamowitą kampanię

Szwedzi stworzyli billboardy, które kaszlą… Zobacz niesamowitą kampanię
Szwedzka sieć aptek "Apotek Hjärtat" stworzyła nietypową kampanię, która ma zachęcić do rzucenia palenia. W całej Szwecji stanęły interaktywne billboardy, które zaczynają kaszleć, gdy w pobliżu znajdzie się palacz.
O autorze
0 min czytania 2017-01-13

Według badań Światowej Organizacji Zdrowia i Amerykańskiego Instytutu Badań nad Rakiem koszt palenia papierosów to ponad bilion dolarów każdego roku! Dlatego wspomniane billboardy wyposażone są w czujniki dymu. Gdy w pobliżu znajdzie się osoba paląca, mężczyzna z billboardu zaczyna kaszleć, a po chwili na ekranie pojawiają się środki pomocne przy zrywaniu z nałogiem. 

W 2010 roku w Polsce koszt leczenia raka płuc wyniósł ponad 400 mln zł. 

Apotek Hjärtat (Apteki Serca) zajmuje, pod względem wielkości sieci aptek w Szwecji, drugie miejsce. Apteki zatrudniają ponad 2000 pracowników.

Szwedzka apteka już kiedyś zaprezentowała nam interaktywne billboardy. W 2014 roku, w sztokholmskim metrze mogliśmy zobaczyć taką „reklamę” preparatów do włosów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj