Oryginalność jest nieskończona. W nowym spocie adidas Originals promuje równość

Oryginalność jest nieskończona. W nowym spocie adidas Originals promuje równość

Video sportowego giganta udowadnia, że „oryginalność jest nieskończona”. Adidas Originals w nowym spocie promuje równość wobec odmienności.

Wczoraj Adidas Originals zaprezentowało nam nowe, reklamowe video. Najnowszy spot trwa zaledwie półtorej minuty, jednak pomysłowość i jakość wykonania zapierają dech w piersiach bardziej niż niejeden film.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Adidas zaangażował do spotu gwiazdy ze świata sportu i streetwearu. W reklamie możemy zobaczyć Snoop Dogga, Petre Collins, Brandona Ingrama i Kareema Abdul-Jabbar, a także znanych skaterów.

Spot jest pochwałą dla tolerancji wobec odmienności, a jej bohaterowie, jak hymn, śpiewają „My way” Franka Sinatry. Reklama ujawnia również współczesną interpretację obrazu Botticellego „Narodziny Wenus”. 

PS

Adidas coraz częściej zaskakuje. Kilka dni temu mogliśmy zobaczyć adidas Football we współpracy z Michałem Pazdanem – o czym możecie przeczytać → tutaj.

PS 2 

A poniżej możecie zobaczyć nieoficjalną reklamę adidasa stworzoną przez niemieckiego studenta Eugena Merhera. Choć adidas nie uznał reklamy, ta w bardzo krótkim czasie stała się viralem.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij