„Festiwal Pizzy” dla Pizza Hut przygotowany z influencerami przez agencję Deloitte Digital

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Festiwal Pizzy” dla Pizza Hut przygotowany z influencerami przez agencję Deloitte Digital

Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut (AmRest) kampanię wizerunkowo-sprzedażową „Festiwal Pizzy”. Nowa odsłona „Festiwalu Pizzy” ruszyła 3 stycznia i potrwa do 27 lutego. Celem akcji jest promocja pizz ze stałej oferty oraz nowych, inspirowanych smakami świata.

Deloitte Digital jest odpowiedzialna za opracowanie koncepcji kreatywnej, produkcję materiałów digital i BTL oraz koordynację współpracy z domem produkcyjnym przy opracowywaniu spotów telewizyjnych, domem mediowym oraz influencerami. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Festiwal Pizzy” odbywa się rokrocznie od 2010 r. W tym roku do współpracy zaproszono znanych influencerów: Mamiko, Karola Paciorka oraz Karola Lewandowskiego, autora bloga Busem Przez Świat, którzy wesprą działania marki. W trakcie trwania Festiwalu, co dwa tygodnie pojawiają się trzy nowe smaki pizzy. Każdy smak będzie prezentowany przez wybranego influencera. Na stronie Festiwalu Pizzy klienci pizzerii mogą obserwować zmieniające się menu w restauracjach oraz zdobyć kody na darmowy napój w postaci Wielkiej Dolewki poprzez oddanie głosu w dedykowanej aktywacji na stronie

Agencja Deloitte Digital jest odpowiedzialna za opracowanie koncepcji kreatywnej, produkcję materiałów digital i BTL. Za przygotowanie spotu odpowiada dom produkcyjny Bomaye, a za kampanię mediową (planowanie i zakup mediów) dom mediowy MediaDirection (OMD). Deloitte Digital odpowiada również za koordynację pomiędzy podmiotami.

Kampania obejmuje działania zarówno w kanałach offline, jak i online. W ramach akcji powstaną cztery spoty telewizyjne oraz materiały in-store. Prowadzone będą działania w social media, kampania display, a także aktywacja online wraz ze stroną internetową dedykowaną akcji: http://festiwalpizzy.pl/glosowanie/

W wyniku wygranego wiosną przetargu agencja Deloitte Digital zajmuje się m.in. opracowywaniem strategii projektów komunikacyjnych oraz obsługą działań dla wszystkich kanałów komunikacji digitalowej marki Pizza Hut, w tym także dla mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, Twitter.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij