Słodziaków nie trzeba dosładzać, dlatego podaj dziecku wodę

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Słodziaków nie trzeba dosładzać, dlatego podaj  dziecku wodę

Badania pokazują, że w diecie polskich dzieci dominują słodkie płyny. Jednocześnie wypijają one znacznie mniej wody, niż zalecają eksperci, a to właśnie woda powinna stanowić większość przyjmowanych przez dziecko płynów.

Pełni ona szereg ważnych funkcji w organizmie, a dodatkowo nie zawiera cukru ani kalorii. Dlatego chcąc wspierać rodziców w budowaniu u dzieci zdrowego nawyku picia wody, Żywiec Zdrój rozpoczął kampanię ,,Słodziaków nie trzeba dosładzać”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Słodkie maluchy potrzebują energii do zabawy, która powinna towarzyszyć im przez całe dzieciństwo. Do tego niezbędny jest odpowiedni poziom nawodnienia, bo to właśnie picie wody niesie ze sobą mnóstwo udowodnionych korzyści. Przede wszystkim wspomaga pracę mózgu, a tym samym przekłada się na poprawę koncentracji i samopoczucia. Dodatkowo woda nie zawiera cukru, a tym samym zbędnych kalorii. Wybór odpowiedniego płynu powinien być świadomą decyzją rodzica. Dlatego warto wprowadzać wodę do diety dziecka jak najwcześniej.

Kiedy myślimy o ograniczeniu cukru w diecie dzieci, zwykle koncentrujemy się na jedzeniu. Istotnym źródłem cukrów mogą być słodkie płyny, o czym nie zawsze pamiętamy. Dlatego poprzez kampanię ,,Słodziaków nie trzeba dosładzać” chcemy zainspirować rodziców do zwrócenia uwagi na to, co piją ich dzieci. Szczególnie zachęcamy do budowania zdrowego nawyku picia wody, bo to bezcenny kapitał na przyszłość. Nasze dzieci są tak urocze i słodkie, że naprawdę nie trzeba ich dosładzać. – mówi Inga Songin z Żywiec Zdrój.

W ramach kampanii Żywiec Zdrój przygotował szereg zintegrowanych działań. Obejmują one spot reklamowy „Słodziaków nie trzeba dosładzać”, komunikację w prasie i internecie, w tym w mediach społecznościowych. Komunikacja obejmuje też wsparcie w punktach sprzedaży. Najważniejszym założeniem kampanii, realizowanym poprzez wykorzystane kreatywne rozwiązania jest zachęcanie rodziców, by ich dzieci piły zdrowiej. Koncept kreatywny, realizację spotów i działania w internecie przygotowała agencja VML.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom. Natomiast działania Public Relations prowadzi agencja Havas PR.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij