Słodziaków nie trzeba dosładzać, dlatego podaj dziecku wodę

Badania pokazują, że w diecie polskich dzieci dominują słodkie płyny. Jednocześnie wypijają one znacznie mniej wody, niż zalecają eksperci, a to właśnie woda powinna stanowić większość przyjmowanych przez dziecko płynów.
O autorze
1 min czytania 2017-01-24

Pełni ona szereg ważnych funkcji w organizmie, a dodatkowo nie zawiera cukru ani kalorii. Dlatego chcąc wspierać rodziców w budowaniu u dzieci zdrowego nawyku picia wody, Żywiec Zdrój rozpoczął kampanię ,,Słodziaków nie trzeba dosładzać”.

Słodkie maluchy potrzebują energii do zabawy, która powinna towarzyszyć im przez całe dzieciństwo. Do tego niezbędny jest odpowiedni poziom nawodnienia, bo to właśnie picie wody niesie ze sobą mnóstwo udowodnionych korzyści. Przede wszystkim wspomaga pracę mózgu, a tym samym przekłada się na poprawę koncentracji i samopoczucia. Dodatkowo woda nie zawiera cukru, a tym samym zbędnych kalorii. Wybór odpowiedniego płynu powinien być świadomą decyzją rodzica. Dlatego warto wprowadzać wodę do diety dziecka jak najwcześniej.

Kiedy myślimy o ograniczeniu cukru w diecie dzieci, zwykle koncentrujemy się na jedzeniu. Istotnym źródłem cukrów mogą być słodkie płyny, o czym nie zawsze pamiętamy. Dlatego poprzez kampanię ,,Słodziaków nie trzeba dosładzać” chcemy zainspirować rodziców do zwrócenia uwagi na to, co piją ich dzieci. Szczególnie zachęcamy do budowania zdrowego nawyku picia wody, bo to bezcenny kapitał na przyszłość. Nasze dzieci są tak urocze i słodkie, że naprawdę nie trzeba ich dosładzać. – mówi Inga Songin z Żywiec Zdrój.

W ramach kampanii Żywiec Zdrój przygotował szereg zintegrowanych działań. Obejmują one spot reklamowy „Słodziaków nie trzeba dosładzać”, komunikację w prasie i internecie, w tym w mediach społecznościowych. Komunikacja obejmuje też wsparcie w punktach sprzedaży. Najważniejszym założeniem kampanii, realizowanym poprzez wykorzystane kreatywne rozwiązania jest zachęcanie rodziców, by ich dzieci piły zdrowiej. Koncept kreatywny, realizację spotów i działania w internecie przygotowała agencja VML.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom. Natomiast działania Public Relations prowadzi agencja Havas PR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się