Markowy rok 2012: media - serwisy internetowe

Markowy rok 2012: media - serwisy internetowe

Które wydarzenia były najważniejsze dla marek o2.pl, Wp.pl i Grupy Money? Jakie kanały komunikacji marketingowej w roku 2013 będą wykorzystane do ich promocji? Polecamy podsumowanie roku w kategorii media: serwisy internetowe.

 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Joanna Gajewska, menadżer ds. komunikacji marketingowej i PR w Grupie Money.pl

1. Tych wydarzeń było kilka. Przede wszystkim nasze portfolio z kategorii biznes-finanse-prawo poszerzyło się o kolejny brand – MarketMoney.pl – platformę pośrednictwa finansowego. Nasz flagowy serwis – Money.pl – został natomiast rozbudowany o tematykę technologiczną, bez której współczesny biznes nie może się już obejść. Znacznie rozwinęliśmy też nasze portfolio mobilne (gruntowna przebudowa iMoney, stworzenie iMoneyPraca i iMoneyDom), ale co najważniejsze w tym aspekcie to fakt, że lekka strona Moneya- m.money.pl - zanotowała blisko 380% wzrost popularności w porównaniu z rokiem 2011. Poza dynamicznym rozwojem produktowym udało się nam utrzymać pozycję lidera w kategorii biznesowe medium internetowe, jeśli chodzi o cytowalność (analizy Instytutu Monitorowania Mediów). Money.pl od lat jest w czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów, tak też było w 2012.

W 2012 roku udało nam się także sukcesywnie zwiększać zasięg serwisów z kategorii lifestyle. Działo się to między innymi dzięki ciągłemu rozwojowi marek: iWoman.pl, MenStream.pl oraz Platine.pl. To serwisy, które, choć nie chcemy być zuchwali, nie mają swoich odpowiedników w przestrzeni wirtualnej. Stawiają na wysokiej jakości dziennikarstwo, jakiego próżno szukać w innych serwisach o stylu życia. Taka linia redakcyjna przypada do gustu coraz większej liczbie internautów.

2. Zdecydowanie internet. 2012, jak wszyscy doskonale wiemy, nie należał do najłatwiejszego okresu, stąd nasze działania fokusowały się na tym kanale, który z jednej strony jest najbardziej efektywny kosztowo, z drugiej jest najbardziej mierzalny i podatny na optymalizację. Marki internetowe, jak nasze, doskonale czują się w swoim naturalnym środowisku.

3. Nasze założenia na ten rok to przede wszystkim praca komunikacyjna nad markami lifestyle’owymi właśnie w kanale internetowym. Będziemy się skupiać na promocji iWoman.pl i MenStream.pl wykorzystując różne narzędzia internetowe. Początek działań jeszcze w 1. kwartale.

4. Tutaj pokusiłabym się o wskazanie przejęcia Onetu przez RAS czy późniejszą decyzję o sprzedaży WP. Te wydarzenia mogą wpłynąć na zmiany działania wymienionych organizacji, na przeobrażenia ich ofert, zarówno dla konsumentów, jak i reklamodawców, a w konsekwencji wymóc także szersze zmiany na rynku.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij