Jak polskie firmy korzystają z reklamy efektywnościowej?

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jak polskie firmy korzystają z reklamy efektywnościowej?

Search Engine Marketing to wciąż najpopularniejsza forma reklamy efektywnościowej, z jakiej korzystają polskie firmy. Na znaczeniu zyskują jednak także działania performance w obszarach social media, mobile i wideo. Wyniki badania będzie można podczas konferencji Performance Marketing Day 2013.

19 marca, w trakcie Performance Marketing Day 2013 zostaną również zaprezentowane wyniki pierwszego badania nt. wykorzystania performance marketingu przez polskie firmy. Zostało ono przeprowadzone przez Harvard Business Review Polska/ICAN Institute na zlecenie iProspect. Dla osób, które nie będą mogły wziąć udziału w konferencji przewidziany jest streaming na żywo z wystąpienia z prezentacją wyników. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Badanie Harvard Business Review Polska/ICAN Institute, 2013

Badanie potwierdziło, że SEO jest najpopularniejszym obszarem performance marketing w Polsce. Firmy korzystają jednak również z wielu innych narzędzi. Już ponad 20% z nich reklamuje się w mobile, a niewiele mniej zdecydowało się na reklamę efektywnościową w social media. Dla większości firm (57 proc.) marketing efektywnościowy to przede wszystkim sposób na bezpośrednie pozyskiwanie klientów.

- Wyniki badania sugerują, że polscy marketerzy nie znają wszystkich możliwości, jakie oferuje performance marketing i nie wykorzystują w pełni jego potencjału, m.in. w kwestii łatwości obliczania zwrotu z inwestycji – komentuje Michał Kreczmar, dyrektor zarządzający iProspect Polska.

Szczegółowe informacje o wynikach badania zostaną przedstawione w trakcie konferencji. Jej uczestnicy dowiedzą się również m.in. jakie cele może realizować performance, jak optymalizować koszty działań marketingowych oraz jak w zautomatyzowany sposób efektywnie kupować powierzchnie reklamowe. Poznają także trendy w reklamie efektywnościowej, nowe formaty (wideo, mobile, rich media, social media) oraz case study najciekawszych kampanii reklamowych realizowanych w modelach efektywnościowych.

Chcesz zdobyć wejściówę na konferencję? Sprawdź ostatni newsletter od nas.

Informacje o badaniu:

Na zlecenie iProspect i Aegis Media Polska ankiety przeprowadził instytut badań ICAN/Harvard Busienss Review, w lutym b.r na grupie 329 managerów z 329 firm działających na polskim rynku. Głównym kryterium doboru było korzystanie z performance marketingu. Zastosowano metodę CATI (Computer Assisted Telephone).

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij