Zmiany w Value Media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zmiany w Value Media

Paweł Morawiecki z MEC do Value Media (Group One). W strukturach agencji na stanowisko Communication Director awansuje Aleksandra Kulik.

Do zespołu Value Media (Group One) dołączył Paweł Morawiecki i objął stanowisko Senior Communication Plannera w zespole Igi Wachowicz, Communication Director. Zespół odpowiedzialny jest m.in. za obsługę marek Hochland i Suzuki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Morawiecki z branżą mediową związany jest od 2005. Swoją karierę rozpoczął i kontynuował do tej pory w domu mediowym MEC, gdzie specjalizował się w działaniach w kanałach telewizyjnych. Odpowiedzialny był za prowadzenie kampanii dla takich klientów jak: Walmark, Infor, Wydawnictwo Bauer, Nest Bank, Johnson&Jonhson czy Calz Polska.

Jednocześnie w strukturach agencji awansowała Aleksandra Kulik i objęła stanowisko Communication Director. Ola z Value Media ponownie związana jest od roku, gdzie początkowo jako Communication Manager zajmowała się obsługą marek Castorama, Nazwa.pl, LOT. W nowej roli będzie odpowiedzialna za zarządzenie 8-osobowym zespołem i kontynuację działań dla wspomnianych firm.

- Cenimy ekspercką wiedzę i doświadczenie Oli, tym co miało największy wpływ na jej awans i rosnącą rolę w naszej organizacji jest umiejętność budowania silnych relacji i motywowania zespołu. Połączenie tych dwóch elementów przekłada się na efekty biznesowe naszych klientów. – komentuje Jakub Bieńkowski, Group Account Director, Value Media (Group One).

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij