Kampania dla WSIP w rękach NuOrdera

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania dla WSIP w rękach NuOrdera

Agencja NuOrder wygrała przetarg organizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne na komunikację marek w Social Mediach oraz prowadzenie kampanii mediowej.

W ramach współpracy agencja zajmie się strategią komunikacji, pełną obsługą fanpage’y Profi Lingua i Profi Matura, realizacją kampanii performance marketingu, których celem jest pozyskiwanie lead’ów i budowanie sprzedaży WSiP.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za kampanie mediową odpowiedzialny będzie dział performance media, który realizował kampanie w Social Media dla takich marek jak Żubrówka, Absolwent, Cydr Lubelski, Danfoss Link, Kotlin, DrWitt czy Tarczyn.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij