Reklamy kobiecym okiem cz.2

Reklamy kobiecym okiem cz.2

Z okazji pierwszego dnia astronomicznej wiosny i Międzynarodowego Dnia Szczęścia przygotowaliśmy kolejne zestawienie ulubionych działań marketingowych, które najmocniej zapadły w pamięć kobiet z branży marketingowo-reklamowej?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Lucyna Koba, Deputy Media Director domu mediowego PanMedia Western

1) Contrex – bo jestem kobietą:

2) Fun Theory Volksvagen – bo w pełni zgadzam się, że reklama też może zmieniać świat na lepsze

3) P&G – bo też jestem matką i bywam sentymentalna

4) The Guardian – bo uwielbiam inteligentne reklamy i kocham prasę

Marta Ożóg-Orzegowska, Brand Manager SiNSAY

Będzie filmowo i modowo:

1) Ostatnio odkryta reklama australijskiej marki dżinsowej - za przekrętkę i klimat:

2) Żywiołowo i świeżo - kampania jesień/zima 2012 marki DSQUARED²

3) Genialny mariaż FMCG z modą wysoką, czyli Marc Jacobs dla Diet Coke – świeże layouty!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij