Reklamy kobiecym okiem cz.2

Reklamy kobiecym okiem cz.2

Z okazji pierwszego dnia astronomicznej wiosny i Międzynarodowego Dnia Szczęścia przygotowaliśmy kolejne zestawienie ulubionych działań marketingowych, które najmocniej zapadły w pamięć kobiet z branży marketingowo-reklamowej?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Anna Sakowicz, Partner, Invention, Członek Zarządu Mindshare Polska, dom mediowy Mindshare Polska

1) Nike Women – Voices - Za ważne przesłanie. Nie tylko sportowe i nie tylko dla kobiet.

2) Procter&Gamble Olympics - Odrobinę ckliwe, ale do mnie, jako mamy dwójki dzieciaków, te emocje przemawiają.

3) Nespresso - Clooney - i wszystko jasne ;)

4) Dove – Pro-age - Choć pierwsza reklama Dove Evolution zrobiła na mnie bezsprzecznie największe wrażenie, doceniam konsekwencje w łamaniu tabu dot. wyglądu.

5) Outdoorowa kampania Nike „To jest mój czas” (wielkoformatowa reklama na Orco Tower) - łamiąca schematy, innowacyjna, pierwsza tak duża w historii marki w Polsce. Dla mnie majstersztyk.

Barbara Stawarz, Publishing & Marketing Director InnovaWeb

1) Kampania Dove sprzed lat, z przesłaniem i ciągle aktualna:

2) Jedna z wielu reklama Pepsi - jak zawsze z poczuciem humoru:

3) A na koniec reklama Donny Karan z Kate Moss w roli głównej (2011 rok), do której zdjęcia zostały wykonane na dworcu kolejowym w Los Angeles. Fotografowali Mert Alas i Marcus Piggott - mistrzowie aparatu. Intrygująca kobieta w drodze, piękna kolorystyka, klimat dawnych lat. Dla takich kampanii reklamowych warto kupować magazyny kobiece...

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij