Reklamy kobiecym okiem cz.2

Reklamy kobiecym okiem cz.2

Z okazji pierwszego dnia astronomicznej wiosny i Międzynarodowego Dnia Szczęścia przygotowaliśmy kolejne zestawienie ulubionych działań marketingowych, które najmocniej zapadły w pamięć kobiet z branży marketingowo-reklamowej?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Hanna Zaborska, Marketing & PR Specialist JOJO Mobile Polska

1) Outdoor „We can explain” - kampanie reklamowe organizacji Science World są dobrze znane mieszkańcom Vancouver. Kreatywnie wykorzystują przestrzeń, by promować naukę w fascynujący sposób. Zaskakujące, angażujące, odkrywcze – dość tych przymiotników, zobaczcie kilka realizacji przykuwających kobiece oko. Realizacja: Science World i Rethink Canada

2) Viral „A crash course to shine” - jak zwiększyć świadomość zagrożenia wynikającego z malowania się za kółkiem? Same statystyki – to nie przemówi do wyobraźni. Koncepcja jest prosta: zaangażować gwiazdę YouTube i stworzyć najbardziej szokujący makijażowy tutorial, jaki widziałaś. Spokojnie – obyło się bez zbędnego dramatyzmu i epatowania brutalnością. Emocje, by oddziaływać nie muszą odwoływać się do scen mrożących krew w żyłach. Realizacja: Volkswagen i DDB Tribal.

3) Koleston Naturals: Change - farby do włosów z naturalnych składników. Wykorzystanie fazy dnia i nocy. Trafniej się nie da! Realizacja: Leo Burnett, Beirut, Libanon

4) Kampania “Sometimes it’s all you need to wear” - budżet to nie wszystko, liczy się pomysł i realizacja. 150 000 wieszaków z próbką perfum Christiny Aguilery rozmieszczono w przestrzeni publicznej Izraela. W ciągu niecałego tygodnia wyprzedano wszystkie... Realizacja: Mizbala

5. Viralowy “Best Bus Stop Ever” - czekanie na autobus jest wyjątkowo nużące nawet z drugą połówką przy boku. Qualcomm wie, jak obrócić rutynę w niesamowite doświadczenie. Are you Born Mobile? Realizacja: Qualcomm, Denizen Company

Katarzyna Zadworny, Social Media Director K2

1) Jak na Zieloną Smoczycę przystało, zacznę od smoczej smacznej kampanii. Czyli nowy sezon Gry o Tron. Nie dość, że bardzo atrakcyjna estetycznie, to jeszcze niezwykle prosta. Dokumentacja kampanii była chętnie udostępniana w mediach społecznościowych. I nic dziwnego. Jej główną zaletą oprócz tych wspomnianych jest to, że stawia odbiorcę od razu w pewnej intrygującej sytuacji, dzięki temu może mu się zdawać, że nie jest już tylko widzem ;)

2) Muzeum to nudne miejsce? Tylko wtedy, gdy go nie odwiedzasz. Osobiście rozbawiła mnie ta kampania i ucieszył fakt, że Muzeum nabrało dystansu do eksponowanych dzieł.

 

3) Bardzo kobieca kampania, bardzo kobiece case study…no i bardzo kobiecy produkt ;) Co prawda, nie jest najnowsza, ale zawsze do niej wracam i podaję za przykład, gdy ktoś mnie pyta o możliwości Pinteresta. Zresztą, nie tylko o Pinteresta tutaj chodzi, bo akcja ta przypomina o magii i sile mediów społecznościowych, składających się z jednostek, a nie masy.

4) Reklama, która mnie wzruszyła i… no i tyle ;)

5) A na koniec przyjemna aktywacja, w której doszło do zaangażowania użytkowników w Cover Photo na Facebooku. Warto o tyle o niej pamiętać, że zazwyczaj w nasze posty użytkownicy angażują się z poziomu News Feedu i rzadko (chociaż od momentu pojawienia się Timeline’u częściej) wchodzą na nasz profil. A tutaj wręcz byli do tego zmuszeni.

Redakcję NowegoMarketingu ostatnio najbardziej urzekły pomidory, hipster i zepsuta pralka:

Słonecznej wiosny! 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij